珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

一個懦夫 VS 過氣大師

2019/10/29 09:53:37 網誌分類: 教育
29 Oct

記得我發表《致曾俊華先生的信》兩個星期後,曾生就出咗《我們都是香港人》呢條片。正當我思前想後,究竟回唔回應果陣,佢又响港大某學系嘅迎新午宴裡面,將《我們都是香港人》嘅內容,再讀多一次,不過原來唔喺 ORIGINAL,而喺一個加咗料嘅版本 

結果,我放棄咗果篇回應,只喺响自己個 FACEBOOK 度,寫咗一小段交代。總之都喺果句,我對呢個人,已經冇乜嘢可以回應。 

一個懦夫

就好似段校長,無論以邊個角度睇,都喺一個懦夫。 

角度一:幾個月嚟,段校長受到眾多學生以有形及無形嘅暴力壓迫,由「連儂車」事件,以至包圍校長室、破壞行政樓、撒溪錢,之後終於低頭對話,仲發埋果封公開信。我諗由呢個角度睇,唔使多講,一個懦夫囉! 

角度二:段校長喺真心真意發表果封公開信嘅,SORRY,又喺一個懦夫!點解? 

其實一個校長,唔使好勇,但為人師表,面對學生最基本嘅,就喺要做正確嘅事情。正如理大校長,唔肯同蒙面畢業生握手,就喺做咗正確嘅事情,以行動、以言論,立場鮮明咁指正學生嘅錯誤,而唔喺縱容。段校長嘅公開信,即喺同啲學生講,你地以後出到嚟社會,大可以隨便犯法,就算俾人拉咗,都喺 NO PROBLEM 嘅!反正唔使乜嘢證據,只要七情上面咁老屈下啲警察呢,就自然有人同你地出頭啦! 

作為師長,真正嘅勇者,喺勇於直接同年輕人講:你地做錯啦!喺勇於由得啲年輕人,狠狠咁跌一交,等佢地面對錯誤,為錯誤行為負責。如果連呢份勇氣都冇嘅話,咁算乜嘢勇者?算乜嘢師長?都喺果句,一個懦夫囉! 

記得幾年前,見過一個教育工作者,佢話,香港教育最大嘅問題,就喺教學環境,同現實嘅社會環境,完全脫哂節。 

過氣大師

講返曾經俾我封為「真正嘅大師」果位曾俊華先生,似乎都仲喺發緊佢個「廿一世紀教育美夢」喎。我諗我真喺冇乜嘢想同佢講,就算有,都只喺重複返以下呢一句: 

教育,並不是為年輕人,提供一個締造美夢的温室,然後由得他們的美夢,破碎於現實世界中。 

其實,我已經好耐冇留意大師嘅動態,不過唔知點解,早兩日我 FACEBOOK 彈出咗佢分享 Corridor Digital 嘅一段影片,佢仲寫咗一句「Are we concerned?」。或者大家可以幫手睇睇,可能大師級啲嘢,實在太難明,我真喺唔知道佢想表達啲乜。我覺得,有嘢,就唔該直接啲講,有啲事情,喺唔可以隨便攞嚟開玩笑架! 

John Tsang (曾俊華):Are we concerned? J 

 
當年,金融沙皇,放唔低沙皇呢個大包袱,就變成咗「過氣沙皇」;
今日,真正大師,放唔低對年輕人嘅寵溺,就變成咗「過氣大師」!

回應 (1)
我要發表
歷史長河
歷史長河 2019/10/29 10:57:31 回覆

一個是懦夫,一個是過氣投機政客。

user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只