【私人住宅供應地陷 未來情況更黑暗?】2020年4月20日

2020/10/26 18:35:43 網誌分類: 論樓
26 Oct
私人住宅供應地陷 未來情況更黑暗?2020年4月20日
https://www.youtube.com/watch?v=H4vpBA8_9oc&feature=emb_logo
我地首先睇睇片先,呢個來自團結香港基金的短片,共實已經指出政府多年私樓都唔達標,加上近期又疫情,起樓工程都慢左好多,唔係我想睇好樓市,我都想換樓換大D,而家睇來每年一15000個單位都冇。居屋的你又抽不到,大單位又買唔起,真係合理的1房-2房根本好少,即係話上車盤好少。
政府又大幅增加土地,其實唔洗下下來個明大嶼,當年填將軍澳都不知不覺咁填左,而家東涌北對出都填緊,又有幾多個人知同反對? 只要係將軍澳南對落一路填落去,相信大家都容易接受,而且唔駛下下5000億咁多。
呢10年政府都唔似會有大增供應,大家有錢就可以放心入細價樓的磚頭,就算唔會大升都一定唔會大跌,又社運又疫情都冇咩跌就知~好多人之前都話如果再整多個沙士我就即買,而家呢個仲勁過沙士,你又買唔買得起? 樓又有冇平到番100萬一層? 等於70年代唐樓10萬一個單位,你覺得仲會唔會可以回到未來價? 所以適合買樓的時機,就係你買得起之時。
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

已關注

最新回應

c
c 2020/10/13

因為呢2年都冇咩搞作,入左屯門買細價樓。

大角咀大同, 富多來都仲好平,收租都係好好~

港灣自住OR投資? 收租就管理費貴左少少~ 不過升市爆發力一流

其實都係計租金回報。

我冇丫,又唔係咩名人又唔勁HAHA 而家咁多專家洗咩我~

我得閒開BLOG 發下UP得GA JA ^^ 

c
c 2015/09/14

我係4,5 期~ 所以會平少少~ 大位`

2015/08/08

請教下果個係商埸果邊,定係四期五期D車位?闊位定窄位?唔該晒!

2014/12/14

一年一層........ 稅咪好高?