林月庭
林月庭
林月庭

「寸的提示」

2021/05/08 04:13:56 網誌分類: 生活
08 May
          出名嘴叼的大編輯,說去幫襯一間寸嘴小店,看有幾「寸」!我諸事八卦,掹衫尾同行,中午去到紅磡差館里,未見店門,先見人龍,「蒙麵」車仔麵,名不虛傳。等了又等,終於入座,饑腸轆轆,快手快腳,點餸叫麵,第一啖,就滿意,愈食愈好味。

          大編輯專注地吃,等他啜完最後一啖可口可樂,他開口了,「蠔仔蛋餅煎耐啲至焦香好啲,陳皮魚蛋幾OK但not my cup of tea,滷水大腸呢,亁亁淨淨,滷水味正,但欠缺少少大腸應有「風味」!特濃番茄湯底就超啱我口味,鮮酸開胃,兼送和味薯仔幾舊。」正想問他打幾多分,即燒叉燒來了,店方講明唔等得唔好叫,我們就等足二十分鐘,大編輯話︰「焦角香口但偏甜。」

          下次再來嗎?他回應︰「會,我欣賞佢寸。」望着牆上「寸的提示」,有「廢話少講 專注出品」、「醒少少寫枱號 走蔥早響」,說得好,下次再來,要試更多餸。

        林月庭

        
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類