Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

游泳健將前度也有出戰東奧 何詩蓓疑單身 港男仍有希望

2021/07/30 04:12:24 網誌分類: 生活
30 Jul
          香港「女飛魚」何詩蓓今早出戰一百米自由泳,為香港奮力衝擊獎牌。佢嘅一舉一動,牽動大家嘅心。Kelly就好鍾意佢嘅甜美笑容,相信佢一定迷倒唔少男仔。原來佢嘅前男友都係一名游泳健將,至於最新感情事,就不知了啦,港男應該仲有希望!

          何詩蓓幾年前嘅IG經常post與混血兒Mokhtar Al-Yamani嘅合照,兩人又親密又sweet。個男仔現年二十四歲,比何詩蓓大一歲,生於紐約,媽咪係日本人,而爹哋係也門人,自小喺日本長大,與何詩蓓同喺美國密芝根大學讀書。Mokhtar Al-Yamani今屆奧運都有代表也門參賽。

          據了解,兩人一六年起拍拖,唔知係咪近一兩年大家都集中精神訓練,去年起何詩蓓個IG再無放兩人嘅合照,疑似分咗手。

          Mokhtar Al-Yamani喺東奧為也門出戰,參加咗男子一百米自由式及男子二百米自由式,但未能晉級。

          小妹估Mokhtar Al-Yamani會為前女友打氣,港男更加要為呢位香港美人魚打氣啦!

        Kelly Chu

        
■何詩蓓曾post與混血兒前男友嘅合照。網上圖片p/  
 ■何詩蓓曾post與混血兒前男友嘅合照。網上圖片

   

■何詩蓓前男友(左一)係一名游泳健將。網上圖片p/  
 ■何詩蓓前男友(左一)係一名游泳健將。網上圖片

   

回應 (0)
我要發表
user