2019暈染水彩風就係大勢!

2019/08/09 22:19:48 網誌分類: 流行
09 Aug

2019暈染水彩風就係大勢!

2019暈染水彩風就係大勢!

10款日系粉嫩夢幻嘅氣質美甲款式,簡約隨性嘅款式係屋企都可以輕鬆DIY~

暈染美甲向來夢幻迷人,幾種顏色隨性地搭配係一齊就可以好好睇!今次主要介紹嘅就係彩染啦!粉嫩粉嫩嘅款式總係會令人有溫柔感UP嘅感覺!宜家啲日本女仔之間好流行暈染風嘅指甲款式,呢種美甲款式最重視嘅就係整體嘅和諧感,想塑造柔和乾淨感嘅女仔選呢個就啱喇!

粉嫩嘅色系好似:少女粉紅、嬰兒藍、淡紫色都自帶一種夢幻朦朧嘅感覺,係打造暈染水彩款式必備嘅顏色架!

兩隻手都用同一隻顏色絕對NO!試下利用相同色系而唔同深淺度嘅色彩黎打造妳專屬嘅暈染水彩款啦,用相似嘅色調先唔會有污糟嘅感覺架!

淺色系嘅彩色暈染係咪好靚呢!夠曬青春又適合夏天~

呢款雖然都係彩色暈染,但加上白色小花,其他指甲就用返净色系嘅顔色,又係另一種感覺。

每隻手指一種顏色嘅暈染,靚啊。

以藍色做主色系嘅暈染,再加埋金箔同貝殼,真係仙到冇朋友啊!

西瓜紅又如何呢?

以上小編分享咗一啲春夏季流行嘅美甲款式,希望對大家有幫助啦。我地HONEY+C有獨家代理香港製造嘅ENAIL梓甲套裝同每日更新最新韓國女裝款式,等大家可以安坐家中,輕輕鬆鬆透過網絡買到最新款嘅韓國女裝同埋自己都可以輕輕鬆鬆係屋企GEL甲扮靚靚啦。我地YOUTUBE CHANNEL仲有簡單易學嘅教學短片,包保手殘嘅你都一定學識啊!

歡迎查詢:

WHATSAPP:9802 1472
FACEBOOK: HONEYPLUSC
INSTAGRAM: HONEYPLUSCSHOP 
網址:HTTPS://WWW.HONEYPLUSC.COM/

Youtube Cannel:

https://www.youtube.com/channel/UCiTxcoM9ycZvqy-ZnIfjmsA?view_as=subscriber

回應 (0)
我要發表
user