陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

雪糕雪葩點樣揀

2019/08/14 04:13:14 網誌分類: 生活
14 Aug
          近日天氣酷熱,難免會想買杯雪糕消消暑。每次經過賣雪糕的冰櫃都會被那色彩繽紛、林林總總的雪糕吸引,筆者不時都會被問到:「O依度咁多款雪糕、雪葩,我應該揀邊款?」其實,冰凍甜品又豈止這兩款,讓我跟大家講解一下吧:

          傳統雪糕(Ice-Cream):一般以忌廉、牛奶、糖、蛋黃和其他配料混合而成的。

          意大利雪糕(Gelato) :比起傳統雪糕一般用到較多牛奶和較少忌廉,乳脂含量亦相對較少。

          雪葩(Sobert):主要成份為水果蓉和糖,一般不含乳製品,適合對奶製品敏感或對乳糖不耐的人士食用。

          乳酪雪糕(Frozen Yogurt):製作過程中會多用到乳酪代替其他乳製品,比起傳統雪糕較低脂肪。

          即使剛才提到各類冰凍甜品的主要成份不一,亦應留意產品的營養成份會因應不同口味加入的配料和每個品牌的配方而有所不同。想了解更多有關產品的成份和營養資料,最好的方法就是細閱營養/食物標籤。

          另一方面,大家可花少許時間DIY無添加糖的冰凍甜品:可將水果去皮切好,放入冰櫃雪一晚後放入攪拌機打成雪葩。想令水果甜品口感更幼滑,可加入冰香蕉和少量低脂奶或乳酪。唔想太麻煩的話,可直接將提子洗淨,菠蘿切塊後放入冰箱冷藏,便成清甜又冰涼的粒粒水果冰啦!

        陸蕙華

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖