點樣快速祛眼袋?偷偷話你知4個去除眼袋的小竅門

2019/08/15 11:25:50 網誌分類: 健康
15 Aug

  點樣快速去除眼袋?偷偷話你知4個去除眼袋的小竅門

  “一有眼袋誤終身”,眼袋唔單止會俾人一種醜陋的姿勢,仲會對人的自尊心和自信心造成嚴重影響!因此,眼袋的清除應該迫在眉睫!但喺眼袋祛除嘅前提確實喺穩到合適的,正確嘅方法。

祛眼袋

  祛除眼袋妙招1:訓前少喝水

  水腫型眼袋喺由於長期積聚眼水而形成的,因此,儘量係晚上訓覺之前控制水嘅攝入量,可以用細啖代替大啖喝。咁樣,就可以減輕眼底水分的收斂,並且可以避免眼睛腫脹加速眼袋的問題。


喝水


  祛除眼袋妙招2:用手勢按摩

  通過早晚雙手對眼部進行按摩,可有效促進眼肌微循環的新陳代謝,對清除淋巴迴圈中的廢液非常有效。但係,眼部按摩的姿勢非常重要,如按摩準備,按摩方向,手勢力量,按摩後維護,都非常特別。

  

眼部按摩

  祛除眼袋妙招3:聰明的眼睛

  眼睛周圍的皮膚容易出現乾燥,脫皮,腫脹等嘅問題都受到眼睛周圍眼底細胞損傷嘅影響!因此,在早晚清潔皮膚後,可以用冷熱毛巾交替敷係眼部,增強肌肉細胞之間的活力,咁對改善肌肉基礎嘅新陳代謝非常有效。

敷眼睛


  祛除眼袋妙招4:食物助攻

  胃腸功能主要指向眼睛的狀態,個體的日常食物補充係影響胃腸功能正常運作嘅關鍵!因此,係日常飲食中,注意三餐的正規化只係一個先決條件,更應該注意食物嘅輕盈。營養,儘量避免辛辣,重口味嘅食物,並使用均衡嘅飲食結構,咁樣,你就可以逐步減少眼部腫脹。

清淡飲食


  Macys Medical Beauty官方網址?:http://www.macysbeauty.hk/

  WhatsApp:http://bit.ly/2X180GH

  電話查詢預約:(852) 5226-7356

  Facebook:http://www.facebook.com/macyseyebeauty/

  地址:九龍佐敦長樂街18號18廣場10樓全層

回應 (0)
我要發表
user