想要對抗眼袋,就要先知道眼袋係點來嘅先!

2019/08/19 15:56:52 網誌分類: 生活
19 Aug

 眼袋同黑眼圈已經成為都市時尚麗人嘅頭號敵人了。黑眼圈嘅成因相信大家都知到啦,就係睡眠不足或者用眼過度,再加上卸妝唔徹底對眼睛造成一定損傷,長此以往積累下來嘅黑色素慢慢形成咗黑眼圈啦。

眼部結構

  但係眼袋嘅成因就無咁簡單啦,眼袋係有6大成因嘅。

  1. 水腫型眼袋:下眼瞼由於水腫疏鬆而出現嘅暫時性眼袋,呢種情況多數出現係易水腫,敏感體質嘅人群中,一般訓教前三個鐘有飲水,心情唔好,挨夜嘅人比較容易出現。呢種情況屬於假性眼袋,可以用物理排水法來進行治療。

  2. 脂肪膨出型眼袋:僅表現為框膈脂肪膨出,下瞼皮膚無出現鬆弛同埋皺紋嘅情況,多出現係18-35嘅中青年身上,治療方法推薦一次性不開刀祛眼袋。

  3. 淚溝凹陷型眼袋:淚溝型眼袋多為遺傳,一般除咗淚溝凹陷,仲伴隨住有顴溝凹陷,需要對淚溝同蘋果肌進行填充,效果先至能達到最好。填充材料:玻尿酸同自體脂肪。

  4. 眼輪閘肌肥厚型:眼瞼下方因眼輪閘肌肥厚,形成下眼瞼下方條狀突出,而框脂并無疝出。多表現為遺傳型。治療方法:開刀外切法。

  5. 皮膚鬆弛型眼袋:因衰老引起下瞼皮膚鬆弛下垂,下瞼皺紋明顯,框隔脂肪無明顯疝出。多出現係55歲以上嘅老年人身上。治療方法推薦:開刀外切法。如害怕開刀,可以選擇微創法結合ppdo線收緊或者開刀切皮。

  6. 混合型眼袋:兼有眶隔脂肪膨出,及下瞼皮膚鬆弛,淚溝嘅眼袋類型。多出現係40-50歲嘅中老年人身上。治療方法推薦:下瞼皮膚重度鬆弛建議選擇不開刀、淚溝填充、fotona緊緻/二氧化碳點陣激光。

  咁我有咗眼袋,點算啊?

  一旦眼袋成型咗,想靠普通嘅眼霜,眼貼,甚至偏方等等,係好難以恢復到無眼袋之前嘅狀態。同埋祛眼袋一定要趁早,就好似氣球咁樣,剛剛充滿氣一陣就將入面嘅氣都放出來,就唔會有皺紋,折痕。但係充氣好耐了,先將氣放出來,自然就會產生皺紋和折痕,咁樣仲要做更多嘅護理。所以,想快速祛眼袋,就要穩一間專業嘅醫美機構進行治療。所以,我就向大家推薦美詩沁國際醫療美容集團(MACYS)。美詩沁國際醫療美容集團一個真正由醫生團隊創造的專業化集團,致力於打造全球眼部整形連鎖品牌,現今下設機構分布在悉尼、香港、北京、上海、廣州、深圳、杭州、南京、長沙、鄭州、西安等地、為全世界的愛美人士提供優質的專業塑美平台,讓您美的自然、美的安全。曆經24年的探索實踐,24年的品牌沉澱,健麗美詩沁已為數十萬的愛美女性實現眼部年輕之美、締造了美麗的生活品質。

美詩沁

  同埋佢地招牌技術——OSC定位去眼袋借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。



  Macys Medical Beauty官方網址:http://www.macysbeauty.hk/

  WhatsApp:http://bit.ly/2X180GH

  電話查詢預約:(852) 5226-7356

  Facebook:http://www.facebook.com/macyseyebeauty/

  地址:九龍佐敦長樂街18號18廣場10樓全層

回應 (0)
我要發表
user