木水火
木水火
木水火

黃人書院?

2019/09/02 23:00:06 網誌分類: 教育
02 Sep

擺國父上枱,不知所謂 !   {#icono0_12}  {#iconb_626}

時聞香港

图片中可能有:一人或多人、一群人站着和文本

https://www.facebook.com/HongKongGoodNews/photos/a.576156519124955/3061772477230001/?type=3&theater

回應 (1)
我要發表
木水火
木水火 2019/09/02 23:07:01 回覆

Sauying Yeung  呢場不知所謂嘅革命,既不得民心、又失民望。還讓全港市民睇到香港敎育嘅失敗!萬幸嘅係香港仲有啲學校係好的。

Alex Chan Sauying Yeung  說得對!何為革命?革誰的命?被美國佬利用,仍然不醒!光復香港?回歸港英政府?還是英國殖民?全部都傻晒!出師無名!囗號空泛!死得!

Fae Fun  經過呢次曱甴事件, 政府應該喺教育方面 ,要睇實啲 ,尤其是啲書本 ,仲有老師嘅質素, 係果唔係下一代而家有板睇!

.

user