爭取文字記者權益協會

2008/04/18 04:30:50 網誌分類: 生活
18 Apr

在facebook上有一個group,叫做「爭取文字記者權益協會」,當然,這種「協會」功能存疑,頂盡可能都係搞下網聚咁。group裏有些人會轉貼文章,不外乎講文字傳媒收入有幾低之類。

然而,看一看members一欄,發覺很多年輕人,話說得不多,但至少說得有文有路。

須知道,網上有些「小圈子」討論區,去過就知嚇親人。唱衰、發癲,純粹文字發洩,粗口多過正常字。再去「副刊小圈子」,仲得人驚,你會發覺全港副刊記者唔知點解都是做風月版的。在那種已經淪落的地方,人氣依然有,因為總會有人需要發洩XYZ。然而,在facebook那個沒用協會的名單中,一張張照片,都是挺「純情有格帶點倔和個性」的面孔,也就是我見慣了的那種。畢竟,在我接觸過的記者,特別是副刊記者之中,還是斯文有禮兼有taste的多,

也是窮的多。

做記者無乜錢途,做副刊記者更是窮霸,可以做十幾年,搵萬鬆d(衰過fresh grad)。做飲食版可以名正言順食人d野,慳番少少「食」;做IT版的穿得像電車男乾物女,可以慳番少少「衣」;做風月版既……唔知啦,未做過;做fashion and beauty就慘咯,一樣係搵萬鬆d甚至幾千,但一個二個將成份糧擺晒上身,名牌行頭勁過sales,查實有苦自己知。

或許,就是那個「副」字,令副刊記者的薪酬,成為廉價中的廉價,仲要求神拜佛不要遇到敗報呢類PK老闆。所以,做了七年副刊的我,婚後都要忍痛轉做港聞,叫做好少少,有d前境咁。唔多,叫做有。

儘管,我喜歡做副刊。那種無拘無束,那種可以讓文字與圖片飛舞於紙上的感覺,好令人回味。

回應 (0)
我要發表
user