梁家權
梁家權
梁家權

即食老火湯功德無量

2008/04/18 00:00:00 網誌分類: 寫作
18 Apr
星期日出外吃過晚飯,意猶未盡,很想飲老火湯,但無理由上館子再吃一餐。人在銅鑼灣,想起耀華街的「老字號」還未關門,便去買一個即食湯包回家。早兩天到中環蓮香茶樓,發現連這家真正的老字號,也有即食老火湯包賣,中環的打工仔有口福了。

   其實我的要求不太高,只要無味精,不要淡如水,我都肯飲。

   老火湯料包差不多十年前已有得賣,但仍然要自己落手落腳煲,不算方便。當時,韓國出品的人參雞湯已面世,只要把它翻熱便成,湯濃料足,我吃過包內有整隻春雞連半枝鮮人參,加上蒜頭紅棗,只是嫌它糯米太多,但突然想飲一啖湯時,仍會想起它。可是,此湯不宜常飲,怕太燥。

   廣東式老火湯包的出現,是速遞老火湯大行其道的必然產物,實在感謝生意人的頭腦靈活,令我等想簡簡單單飲啖湯的男人,在星期日家務助理放假的日子仍有着落。

   飲過「老字號」多款湯包,價錢不算很貴,六七十元有約四碗的份量。

   這晚要的是花膠螺頭湯,味道頗實在,但跟此店的其他湯包一樣,一點湯料都沒有,飲完啖湯,仍然若有所失。我得承認是比較傳統的男人,飲湯喜歡連湯渣也吃掉。

   所以有時會專程開車去九龍城,到「路邊雞」買兩盅淮山杞子燉雞腳(因為一盅不夠喉),有湯飲又有雞腳吮,不知幾過癮。

  梁家權

回應 (8)
我要發表
梁家權
梁家權 2008/05/19 16:50:12 回覆
人命攸關,真係唔好再咁做啦。
則卷小雲
則卷小雲 2008/05/10 03:44:42 回覆

Yes, Sir!

梁家權
梁家權 2008/05/04 22:42:17 回覆
喂,candy,我勸你唔好再咁做,如果有一日地鐵發生故障,巴士塞死,唔見了鎖匙,容乜易煲乾水,咁>>>>就大鑊,唔好制呀。
則卷小雲
則卷小雲 2008/05/04 02:27:08 回覆
其實我都係冇時間睇火架, 所以次次開左火後, 我就出街, 回來時d湯都煲好了, 不過這也挺危險的, 但我每次都會把火調到最細, 又用了一個大煲,  外出個多小時, 都唔會煲乾水,所以都好安全的!
梁家權
梁家權 2008/05/03 15:37:41 回覆
candy, 有好多人冇你咁多時間睇火,唯有幫襯即食老火湯。
則卷小雲
則卷小雲 2008/04/25 01:49:58 回覆
不是, 我只不過是經過太古城地鐵站時, 一時無聊睇下價錢吧!湯水更係自家出品ge好啦! 又便宜, 又健康, 又乾淨衛生呢~
梁家權
梁家權 2008/04/24 11:54:09 回覆
你是否在中環站買湯? 人家鋪租人工都好貴,相對來說,老字號好似抵一些。
則卷小雲
則卷小雲 2008/04/24 03:57:19 回覆
我在地鐵站內的店子問湯價, 四十元才得一碗湯咋! 超搵笨, 所以我都係鍾意自己煲多d囉!
user