陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

暢快的旅行攻略

2019/09/11 05:13:01 網誌分類: 生活
11 Sep
          近日收到讀者提問:「唔知點解每次旅行都有便秘問題,非常困擾! 」「便秘」一般指一周排便次數少於三次,排便感困難或大便太硬,主要成因包括進食纖維不足、飲水不夠、缺乏運動及長期忽略便意等。

          去旅行,除了周邊環境改變,一般人日常生活習慣包括:作息時間、活動量、飲食有所不同。想便便暢通,可以試試以下方法:

          每日飲夠六至八杯水:攝取充足水份有助促進腸道蠕動。除了清水、花茶及適量無添加糖果汁都是不錯的選擇。早上起牀先飲水,但不建議飲太多含酒精和咖啡因飲料,以免身體「脫水」,弄巧反拙。

          攝取足夠膳食纖維:膳食纖維主要來源為蔬菜,水果,高纖穀物及種子果仁。建議大家旅遊時,外出飲食多點菜,亦可逛逛當地超市,感受當地文化之餘可購買蔬果,確保每天攝取兩份水果三份蔬菜。如買不到新鮮蔬果,無糖添加乾果和罐頭蔬果也是不錯的選擇!

          郁多啲:如要坐長途車或飛機,定時伸展和走動。編排行程時也可以加入運動環節如:游泳,騎單車和行山等。

          另外,作息定時有助養成定時大便的習慣,及減少忽略便意的機會。勿胡亂使用及依賴「通便」藥物,用前先諮詢醫生。

        陸蕙華 香港營養師協會認可營養師

        加拿大註冊營養師

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖