【選擇困難症】唔知點做選擇啊!

2019/09/12 12:11:54 網誌分類: 生活
12 Sep

相信好多同學仔都有選擇困難症,吃飯諗好耐都未決定到吃乜嘢;買嘢又鐘意別人幫自己做選擇,覺得別人的選擇更可靠。人生最浪費時間的,可能就系選擇了。唔想自己甘糾結?下面小編教你幾招喇!

1.制定可行目標

「魚和熊掌不可得兼」,制定一個可行的目標,唔可以乜都想要,學會取捨,只要系適合的,就系對的選擇,要活在當下。

2.要有獨立思考的能力

當面對一件事無法做出選擇猶豫不決的時候,把很多事情化繁為簡,保持初心,一百個人有一百張口,千萬唔好人雲亦雲。在學校、工作或者社團上,每個人都會有自己嘅idea,如果隨波逐流,不會選擇,沒有自己獨立思考能力,埋沒了自己最初的想法,就好容易會出現失誤。

3. 「直覺」行事

每個人都會貪心,但是如果控制不了貪心,糾結在兩個都不想放棄的事情上,很有可能最後兩件事情,都不盡人意。所以當唔知選擇邊樣的時候,我們可以跟隨「直覺」行事。直覺其實是一種感知,一種洞察力,亦是重要的資訊來源之一。當決定不了時,也許你的「直覺」可以幫到你。

總結

改變「思考模式」,先可以改善情況呀!希望各位同學仔以後可以學會快、狠、准喇!

HKTA提供全港優質私人上門補習中介服務,120,000精選導師幫你排憂解難。】

關注HKTA官方Facebook/IG,玩轉各界新鮮資訊:

回應 (0)
我要發表
user