木水火
木水火
木水火

給撤回條例後仲盲撐暴徒的人

2019/09/20 23:30:01 網誌分類: 輿論
20 Sep

原作:分享自網友周先生  
加鹽加醋二次創作版:文公子  

Davis Man

給撤回條例後仲盲撐暴徒的人: {#icono_9}

如果有天,你坐車去處理一件好重要既事,或者見工,或者睇病,或者見親人最後一面,但被暴徒堵路,最後遲大到,甚至去唔到。
《不要憤怒,是你支持的》 {#icono_12}

如果有天,你的子女因為你不答應佢既訴求,就唔比你返工,打爛你家中傢俬電器玻璃窗等死物,仲在屋企門口縱火,然後高叫獨裁家長死全家。然後,個仔上街打警察被人拉咗,個女做咗自由西兼慰安天使染左愛滋仲大埋肚返來但唔知老豆係邊個。
《不要嗟嘆,是你教育的》 {#icono_34}

如果有天,你趕住要搭飛機去外國工作、旅行或者探屋企人,但機場被堵塞佔領,暴徒還阻你上機,點解釋請求都只係涼薄地恥笑你。
《不要徬徨,是你助長的》   {#icono0_2}

如果有天,你在港鐵上趕往辦要事,但車門開了又關關了又開總不開車,前面鐵路還有車出軌,廣播卻壞了,站也關閉了,燃燒彈由地面不停掟落月台,電纜上還掛著架單車。
《不要著急,是你慫恿的》 {#icono_54}

如果有天,你只是在拍照,但卻被暴徒圍繞,話要檢查你拍左咩相片,唔俾就搶你手機,你保護自己財物,佢哋就當你係死物,打到你危殆仲被所謂醫護虐待多幾下。
《不要害怕,是你默許的》 {#icono_29}

如果有天,社會不安,治安敗壞,經濟不景,外商不敢投資,遊客不敢訪港,結果你公司倒閉,或者你被公司栽員,你的子女大學一畢業就失業。
《不要哀傷,是你造成的》 {#icono_6}

如果有天,香港基建停頓,經濟發展被攬炒成功,不進反而急退,眼白白睇住深圳超越香港成為大灣區龍頭金融中心,你的仔女繼續上流唔到,又上唔到車,日日失業在家鬧你癈老阻住地球轉。
《不要慨嘆,是你縱容的》 {#icono_25}

撤回條例後仲盲撐暴徒的人:
《將來不要後悔 全都是你們一手造成的》 {#icono_85}

不要跟我說不會,這些事其實已經在發生了。 {#icono_65}

https://www.facebook.com/davis.man.3/posts/2779227852096580

回應 (0)
我要發表
user