張日強
張日強
張日強

示威升級嚇窒預約睇樓

2019/10/05 04:12:35 網誌分類: 生活
05 Oct
          遊行示威活動已持續四個月,加上暴力事件升級,對樓市造成相當程度影響。港府昨日宣佈引用《緊急情況規例條例》訂立《反蒙面法》,並於今日凌晨起生效,多區即時爆發示威,同時令多區商舖提早拉閘,不少代理行同時關門,以至多區睇樓活動即時停頓。由於預期今明兩日將有大規模示威遊行,市場多間代理行將視乎情況提早關門,同時不少睇樓預約亦已取消,相信今次示威遊行再度升級,直接打擊周六日的睇樓量。

          「受政治事件持續發酵,加上示威遊行升溫影響,整體經濟及樓市亦受波及。港府昨日訂立《反蒙面法》,隨即引起多區爆發示威遊行,為顧及員工安全,大部份商舖提早拉閘關門,就連代理行亦要關門。由於事出突然,故早前的預約睇樓亦即時暫停。由於今明兩日各區將有不同示威活動,因此部份客源已致電取消今明兩日的預約睇樓,相信整體睇樓量將會大跌,同時影響市場成交。」一間龍頭大行董事指,原先已預約部份實客睇樓,惟在示威活動再度升溫下,已有部份客源主動致電取消睇樓,相信對樓市成交有直接影響。

          事實上,近月每逢周六日的睇樓量都明顯下跌,樓宇成交量亦明顯回落,加上多區示威活動再度升溫,預期今明兩日各大屋苑睇樓量都會大幅減少,成交量更相應下滑,在示威升級下即時打窒睇樓量。

        張日強

        
回應 (0)
我要發表
user