22-4-2008

2008/04/22 14:46:33 網誌分類: 生活
22 Apr

我剛報考了mpf試, 要排到10/5呢.

我manager說, 考完後要2個月才取到牌, 真的把我嚇了一跳.

現在考了保險基本試和保安証, 發現自己學多了很多東西, 也識多了很多朋友.

以前做會計, 只會留意自己的工作有沒有做好, 朋友也沒了. 人生好像只有返工, 午飯, 放工, 湊仔... 好憂鬱啊!

小小事會好down, 好唔開心... 眉頭常皺在一起, 朋友因沒時間聚會, 全都失去聯絡. (我想當時成日包公夜審公堂, 大家怕了我吧, 哈哈哈...)

現在學了很多知識, 眼界也闊了. 回想以前會令自己唔開心的事, 就覺得好像人生小笑話一般, 也不明白當時為何會這麼生氣.

沒做會計才發現有很多朋友關心我, blog 友們的細心關懷, 也讓我很感動.

做理財顧問後, 時間多了, 朋友多了, 還能幫到朋友, 令我覺得好自豪呢.

學習真的令我好快樂, 好快樂...

回應 (5)
我要發表
2008/05/11 21:19:32 回覆

巧如, 小泡泡:

tks >.*

小女子:

好.. 我會加油的 >.*

淺雪:

係呀, 真係識多了很多, 好高興啊.

返學時仲識到好多朋友, 好開心. -0-

candy:

係呀.. ==

我可能唔係好 sell 我d朋友, 都是朋友找我幫忙多, 所以反而識多了很多朋友, 滿開心的.

 

則卷小雲
則卷小雲 2008/05/02 00:27:25 回覆
你想做保險從業員嗎? 祝你好運,我也曾經做過一年, 什麼朋友也對我避之則吉, 好像我是患了痲瘋病人一樣~
淺雪
淺雪 2008/04/26 21:37:44 回覆

你就好啦.打破憂鬱既生涯,又增加了知識,

眼界都廣闊左.

繼續勞力.我們支持你,

小女子
小女子 2008/04/25 19:39:37 回覆
繼續努力啊!
巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2008/04/22 23:24:48 回覆

Accountant good ar, insurance agent good too ar

http://creamli07.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1067221

 

user