Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

紅底黃字趣緻對聯食肆特製揮春求才

2019/10/17 04:12:12 網誌分類: 生活
17 Oct
          示威活動不時發生,少咗人出街,各行業同受影響,尤其係飲食業叫苦連天,冇人流就冇生意。有新聞報道話,已經有過百間餐廳捱不住須關門。不過,依然有小店好努力經營,仲求才若渴。Kelly日前行經一間茶餐廳,就見到佢哋正在招工,而且仲好有創意噃!

          一般食店請人告示,多數係一張白紙,寫上職位同人工,但呢間喺佐敦嘅茶餐店就好有心思,特製咗一張大揮春,上面有對聯「如果你自問聰明歡迎你加入大家庭」,紅底黃字,而且仲捆上花邊,好靚好搶眼噃,聰明人一定會知道老闆IQ好高,而下面就寫上請冰室服務員,係叫服務員而唔叫做侍應,感覺即刻高級咗,仲要請好搶手嘅洗碗工同文武吧職員。

          Kelly都希望老闆快啲請到人,亦期望呢場反修例風波快啲過去,唔使各行各業撐得咁辛苦。

        Kelly Chu

        
■食店特製揮春招聘廣告請人,上面寫住「如果你自問聰明 歡迎你加入大家庭」。p/  
 ■食店特製揮春招聘廣告請人,上面寫住「如果你自問聰明 歡迎你加入大家庭」。

   

回應 (0)
我要發表
user