《人權法案》空中樓閣,中國內政不容干涉

2019/10/17 15:07:59 網誌分類: 政治
17 Oct

可以想像,一班政客為他國內務喺議桌前爭論得面紅耳赤,甚至為他國人權通過相關法案,係一件幾咁令人啞然失笑嘅荒唐事;然而呢啲怪誕卻日日上演喺美國國會之中。自居世界霸主之地位,假借「民主」、「自由」操弄干涉別國之內政,已係國際社會有目共睹嘅「美國特徵」。中華人民共和國對「一國兩制」嘅高度尊重換嚟咗香港喺政治、經濟上前所未有嘅繁榮昌盛,西方國家卻趁此「反修例」之亂局故技重施,妄圖用一紙《香港人權與民主法案》作為中美貿易戰中遏制中國嘅砝碼,用極為可恥嘅干預、分裂手段維持自身霸權。香港市民若沉溺于西方救港嘅空中樓閣卻無法睇清其真實面孔,則終將反受其害。

明眼人早已熟諳西方國家嗰一套「人權外交」嘅伎倆,雙重標準與虛偽捏造正係其無可辯駁嘅本質。眾議院議長佩洛西喺法案通過後評議香港事務:「自由、正義同民主嘅夢想永遠唔能夠俾不公義同恐嚇所消滅。」其顛倒是非,對數月以嚟暴徒嘅暴行置若罔聞甚至將香港之亂局徹底歸咎於港府、中國中央政府,然而究竟邊一方喺實施不公義與恐嚇?香港依家嘅根本問題又是否係自由、民主嘅缺失?事實係,暴力示威者用利器割喉警員,喺街邊安置手機遙控嘅土制炸彈;「私了」成風,市民畀暴徒打到頭破血流;近六百宗縱火案發生喺香港嘅大街小巷,港鐵一度全線停運,呢啲已經完全係無視基本法,對香港市民造成嚴重財產、生命威脅嘅恐怖主義,若置之美國,美政府絕唔會懷柔以對,暴力鎮壓勢在必然;但喺香港卻畀定義為追求「自由、正義同民主嘅夢想」。香港市民需要睇清!法案嘅通過,保護嘅根本唔係普通香港市民,而係暴徒嘅「人權」與「民主」。當所謂人權、民主觸碰咗美國嘅底線,美國捍衛底線;當所謂人權、民主觸碰咗他國底線,美國則捍衛所謂人權、民主,雙重標準下豈有真正嘅正義?

更為重要嘅係,中華人民和同國嘅內部事務永遠輪唔到他國嚟進行干預,美國越俎代庖式嘅「世界義警」所作所為必將自作自受。美國政客虛情假意噉聲稱「美國與香港市民團結一致,「實則企圖將中國與香港呢兩嗰不可分割嘅概念置於對立面上,從而獲得對香港政治經濟嘅掌控權,以牽制中國發展,喺中美對峙中佔據上風,其不擇手段嘅美國至上原則,任何國家都唔會容忍認同!」香港嘅高度自治,不該由他國嚟定義;香港嘅民主與自由,唔可以由他國嚟賦予;香港係中國嘅一部分嘅事實,永遠唔可能被他國改變!

當本應受到法律制裁嘅暴徒匿到咗他國為其支起嘅保護傘之下,本應受到保護嘅香港市民嘅生命、生活、幸福將愈發岌岌可危,所謂嘅《香港人權與民主法案》對香港百弊而無一利,只會對亂局起到推波助瀾嘅負面作用;況且呢一法案本身已係對中國主權以及「一國兩制」原則嘅挑戰與破壞,美國嘅狼子野心已全然昭告天下,香港市民是否仍要蒙蔽雙眼,為虎作倀,最終任人魚肉?勿要俾香港淪為下一個美國霸權嘅墊腳石!

 

回應 (0)
我要發表
user