Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

紅磡站分店辦遊藝節 麥當勞林嘉欣合力 推兒童繪本激發創意

2019/10/22 04:12:11 網誌分類: 生活
22 Oct
          各位媽咪注意,麥當勞全新兒童圖書登場啦。麥當勞朋友話,「Happy Reading親子閱讀樂」第五度聯同甜心媽咪林嘉欣,推出全新兒童圖書,以「小幻想 大世界」為主題嘅一系列三套兒童繪本,將於下周五起每周輪流推出,並由本周六至下月十四日喺紅磡站麥當勞餐廳內嘅全新兒童樂園區,舉辦麥當勞X林嘉欣「小幻想 大世界」遊藝節,透過互動遊戲、繽紛插畫佈置同由林嘉欣擔任圖書館館長,讓家長同小朋友透過「玩樂」更享受閱讀。

          為隆重其事,麥當勞邀請咗林嘉欣同呢次為繪本插畫嘅日本藝術家渡部真由美,出席喺昨天舉行嘅遊藝節揭幕禮。

          麥當勞行政總裁黎韋詩話:「自一五年推出『Happy Reading親子閱讀樂』以來,我哋同一眾機構包括海洋公園、護苗基金同東華三院等合作,預計至今年年底,將會透過開心樂園餐送出近六百萬本圖書。」

          嘉欣分享呢次嘅創作靈感,佢提到囡囡一如以往喺佢嘅繆思:「無字圖書嘅念頭來自與囡囡嘅相處,小朋友會以自己獨特嘅想法去詮釋身邊所發生嘅事,呢啲詮釋往往包含豐富嘅想像力,令我驚覺大朋友需要給予小朋友更多空間,等佢哋自由發揮天馬行空嘅創意。」

          渡部真由美非常欣賞麥當勞「Happy Reading親子閱讀樂」:「童年時我嘅父母每晚亦會抱我喺懷內一同看書,係我非常珍惜嘅童年時光,亦促使我從小便養成閱讀習慣,當嘉欣向我提及這個計劃時,我認為極具意義,便一口答應。」

        Kelly Chu

        
■麥當勞行政總裁黎韋詩(右二)為嘉欣(右三)、渡部真由美(右四)與麥當勞叔叔之家慈善基金董事會主席黃馮慧芷(右一)開心合照留念。p/  
 ■麥當勞行政總裁黎韋詩(右二)為嘉欣(右三)、渡部真由美(右四)與麥當勞叔叔之家慈善基金董事會主席黃馮慧芷(右一)開心合照留念。

   

■嘉欣(右)與渡部真由美(左)同兩位小朋友,在台上為巨型立體插畫角色填色。p/  
 ■嘉欣(右)與渡部真由美(左)同兩位小朋友,在台上為巨型立體插畫角色填色。

   

回應 (0)
我要發表
user