西媒狂歡暴徒逞兇,但我哋嘅聲音何人在乎?

2019/10/23 08:28:06 網誌分類: 政治
23 Oct

有人話香港呢場持續咗四個幾月嘅抗議與其他示威活動最大嘅唔同就係:呢個係一場「鏡頭下嘅運動」。翻翻網絡之上嘅報導,似乎喺六月中旬第一次遊行開始之後各大西方媒體就喺第一時間進入咗「狂歡狀態」:佢哋持續咁對香港遊行活動進行長篇累牘嘅「評論」與「解讀」,無話可說之時甚至連「大陸遣軍隊鎮壓」呢種荒謬嘅惡意揣測都能連載出一份數十篇文章組成嘅「專題」。時至今日,呢種日均5篇以上專題文章嘅「努力」已經喺包括voa、BBC、DW、Rfi等多家大型媒體上堅持咗四個月,要知道對待其所屬國家本國嘅遊行示威活動時佢哋都冇如此「勤奮」過!

面對呢種「舉世矚目」嘅境況,有唔少嘅示威者自認為咁喺代表自己嘅作為引起咗「世界各國嘅關注」,於是佢哋更加變本加厲,製造各種「大新聞」並為之沾沾自喜,不過我諗最近嘅「加泰羅尼亞示威」應該可以俾佢哋好好咁上一課:睇睇呢場同為數十萬人發起嘅遊行,同樣嘅蒙面、同樣嘅圍堵機場、同樣嘅縱火、掟鐵石磚塊,但同香港唔同嘅係,佢哋卻幾乎無人關注。誠然,我哋喺BBC等媒體上仲係可以搵到幾篇關於Catalunya嘅報導,但加埋一齊都比唔上香港一日所佔據嘅篇幅,而且對於呢一事件嘅報導中西方媒體都選擇咗喺最初便將其定義為「動亂」、「騷亂」,將暴力示威者稱之為「極端抗議者」或係「製造混亂者」,DW喺報導中更是直接以「暴徒」嚟稱呼呢啲導致巴賽隆納陷入癱瘓嘅極端分子……由此可見,西方支持嘅從嚟就唔係乜嘢「民主自由法治」,佢哋支持嘅只係搞亂香港!

呢種差異化待遇唔單只係喺對於香港事件嘅報導上,同樣出現喺對待異議者嘅態度身上,就好似此前面對大陸對莫雷嘅譴責,唔少人祭出咗「保護不同聲音」和「言論自由」嘅大旗,但相對於只係要求莫雷道歉嘅大陸,嗰啲反對者們又係點樣對待僅僅只係客觀表示莫雷發言草率嘅詹仕呢?不僅喺網絡侮辱謾罵,甚至到球場焚燒球衣……到底邊個先至係喺度褻瀆與踐踏言論自由?講到尾,班示威者們反對嘅唔係「不能發聲」而係「不為我發聲」!

喺西方媒體嘅推波助瀾和示威者們對異議者嘅極力打壓之下,不過係百分之一甚至千分之一、萬分之一嘅極端者成為咗香港對外嘅主流形象,佢哋一手將香港送入毀滅之路!佢哋點解要咁樣做?或許陳彥霖事件可以俾到提示我哋:黑髮人送白髮人,本就因女兒自殺而深陷悲痛中嘅母親仲要喺眾人嘅謾罵和質疑聲中一次次咁攞出種種證據嚟自己證明女兒係自殺,咁係一種幾咁殘忍嘅行為!但係嗰啲一手炮製咗呢幕慘劇嘅媒體和示威者們呢?佢哋收穫咗「眼球」、收穫咗「快樂」,而呢位母親嘅憂傷與心碎……邊個在乎?

睇睇今時今日嘅香港:各大媒體喺度收割「眼球」,反華人士和嗰啲眼紅香港發展嘅人喺度享受「快樂」,示威領袖無視成績攞到咗各個大學綠卡出國進修……但係我哋呢班普通港人呢?我哋嘅悲傷與心碎又有邊個在乎?

答案係:只有我哋自己在乎。係甘當小丑,用自己嘅生活與未來為「洋大人」和「慕洋犬」奉上一場大戲定係為自己發聲捍衛自己嘅家園與未來?係時候做出決定了,香港人!

 

 

 

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user