如何拯救你,忘咗本嘅港中大

2019/10/28 10:08:51 網誌分類: 時事
28 Oct

據《大公報》10月26日報道,25日下午14時前後喺香港中文大學邵逸夫夫人樓天臺,一啲蒙面青年進行咗所謂嘅「模擬障礙物實況訓練」。內容包括逐級跳樓梯、跨欄、甚至有高難度動作「翻筋斗」,為咗讓場景更真實,「教練」要求學員孭著背包完成一系列動作。據稱係為咗「讓香港警察疲於奔命而避免被捕」。

大學嘅主要功能應係開展教學活動、科學研究等,以提供強且有力嘅人才保證同智力支撐。蒙面暴徒喺港中大天臺上嘅練習,或許亦不失為一種暴動嘅「教學活動」,一種如何躲避警察打擊嘅「科學研究」,從某種程度上為其他暴亂如西班牙加泰羅尼亞獨立暴亂提供咗「人才和智力」支持。只係唔知道如果泉下有知嘅前校長李卓敏博士會如何看待咁樣嘅教學、科研和人才、智力支持,蒙面暴徒們應該係未曾聽聞李博士「凡係大學都唔可能脫離本身民族嘅背景。因此,中國或海外華僑創辦嘅大學都係中文大學。每所大學都係溝通本國和外國文化嘅橋樑」嘅生前名言 。中國嘅香港中文大學唔需要通過蒙面暴徒和暴力思想嚟作為中外溝通嘅橋樑,中華民族五千年泱泱文化和港中大「博文約禮」校訓中從來都唔存在暴力和宣揚暴力嘅因數。

大學,本該係一個「傳道授業解惑」嘅地方。傳德為先,授教以學,開解困惑。德,喺《道德經》中所指事物規律。但依家嘅港大卻偏離咗辦學嘅規律,忘卻咗決定事物規律嘅正與邪、善與惡。10月10日,港中大校長段崇智喺與學生嘅對話會上曾慘遭大批激進學生圍攻辱罵,隨後態度就發生咗180度嘅轉變,佢喺10月18日發表咗一篇公開信,僅憑幾個學生嘅片面之詞,便譴責香港警方不合理對待學生,甚至要求警方清晰交待,並稱將為被捕學生提供協助。事後不知對錯、不辨事理嘅學生、校長,喺港中大嘅出現天臺蒙面練習暴亂之術亦就不足為奇。

喺今年8月發佈嘅2019/2020CWUR世界大學排名中,港中大以79分排名第188名,較去年下降10名,而單獨計算教學品質僅排名393名。曾幾何時喺內地學子心目中與北大清華相同地位嘅港中大,不僅遠落後於排名59、70嘅北大清華,與上海交大、浙大、復旦等大學嘅差距亦越來越大。不過如果喺CWUR現有嘅7個考核專案中,再增加一個「暴力培養和輸出」專案,估計港中大嘅排名能夠突飛猛進一回。

回應 (1)
我要發表
愚公
愚公 2019/10/28 12:56:29 回覆

進行咁离譜的訓練,使用中大的場地已是不对,萬一有伤亡,中大如何面对索賠和保險问題,因校長不去制止即默許此事!! {#icono0_31}

user