Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

「閻羅蘭」同「牛頭馬面」教跟足消防調派後指引

2019/11/02 04:12:22 網誌分類: 生活
02 Nov
          救人要爭分奪秒,不過,好多市民叫完救護車,就即刻cut線,錯過即時為傷者急救嘅時機。一向創意多多嘅消防處,近日又推出新片,由羅蘭姐化身「閻羅蘭」,同「牛頭馬面」一齊提醒市民,等緊救護車果陣,可以跟住調派後指引,為傷病者作適當急救,令救得返嘅機會提高好多!

          短片中,「閻羅蘭」同「牛頭馬面」提醒未學過急救嘅市民,等緊救護車時,要保持在線,跟住調派後指引,逐步逐步簡單處理傷病者。

          「閻羅蘭」仲強調,消防處調派後指引有成三十幾種,遇溺、哽親等任何情況,都教到大家點樣去處理,只要大家冷靜、鎮定啲,就可以救返唔少生命!

          仲可以減低喺不知情下,不當處理傷病者嘅風險,又可以紓緩病者同救護車召喚者嘅緊張同憂慮O添!「任何仁」都做得到!

        Kelly Chu

        
■羅蘭姐化身「閻羅蘭」。p/  
 ■羅蘭姐化身「閻羅蘭」。

   

回應 (0)
我要發表
user