木水火
木水火
木水火

「荒誕香港」

2019/11/02 23:30:41 網誌分類: 輿論
02 Nov

大家請不斷轉載呢篇文,因為黃絲不斷舉報呢篇文。我地更加要不斷傳播出去。 {#iconb_287}

沉默之聲公開群組  Caidy Ng 

「荒誕香港」

沒有最荒誕,只有更荒誕。
破壞鐵路就歌頌,然後無塊好肉時,鐵路停駛,就鬧人蓄意唔維修,阻塞市民。

打到異見人士變成血人,就情有可願,警察執法拘捕就叫濫捕。
拆哂路上街燈路牌係稱合理手法,表達不滿,然後又走過去埋怨交通警唔指揮交通。

打爛所有CCTV,用傘檔住啲罪行,用口罩遮住啲醜惡,轉身就話光明正大,要人交出啲CCTV,大義凜然咁話還原真相。

自己去商場貼流濃牆,唱曱甴歌,鳩嗚叫,阻人做生意就話公眾地方自由表達,警察一行入嚟執法維持治安就即刻變咗私人地方。

暴徒就嚟你屋企破壞,堵路,滋擾,放火,你去同情佢,跟住怪一班用盡努力為你回復平靜秩序嘅警察。 {#icono0_5}

你圍住別人唔俾人走就叫言論自由,別人唔認同就起人祖墳,拆人店舖,傷人放火,然後就幫人扣上個黑警、黑社會、黑店嘅高帽。

自己濫用私刑,攪到人半死不活,就搵兩個黃間條戲子幫人急救,就叫動容 ;  將人間舖變成廢墟,然後擺低兩百,就叫公義。再搵幾間傳媒老友幫你宣傳。

見到紅鬚綠眼講英文就即變死狗變奴才,甚至變屎蟲都願意 ;  望到同樣華人講普通話就即變戰士,以為自己升咗呢,即刻扮上等人,即刻狗眼看人低,點知連人家係馬來西亞、新加坡人都唔分。原來自己中文英文都唔掂。 {#icono0_24}

日日揸住外國國旗係度四圍遊蕩,做漢奸走狗,自己國家就攞嚟燒,別人話愛中國,你就話人哋愛共產黨。

問你點樣無自由,你就話將來無自由,原來自己今日已經剝奪緊人家嘅自由。

問你點樣無繁榮,你就話將來無繁榮,原來自己今日已經打爛緊整個香港嘅繁榮。

話你破壞唔啱,你就話財物緊要定人命緊要呀?話你傷人唔啱,你就話啲人抵打,你有冇睇之前嘅片段呀?

話你有冇睇片警察點解要使用武力呀?總之警察使用武力就唔啱。但暴徒嘅武力就係迫於無奈。總之咩都係迫於無奈。

唔夠人講就講就話「721,831」然後用100倍嘅暴力對付警察同老弱婦孺。 {#icono_37}

最可悲攞住支膠槍,就當真槍。整個GIF,改少少圖,就警察掟汽油彈。兩張相,警察企係度又話入鐵路破壞,人家講兩句話死人,佢哋就信以為真,好似膠戲嘅情節咁,講到警察可以變咗神一樣變走所有人證物。

再唔夠人講,就話所有嘅壞事都係警察扮嘅。叫你係現場剝咗你所謂嘅「黑警扮暴徒」嘅面罩,等佢公諸於世,但又倒轉為呢班人拍掌。

歪理當真理,是非不分,黑白顛倒,「殺人放火金腰帶,修橋補路無屍骸」就係今日嘅香港。

唔好意思火火地,但每句都無加鹽加醋,唔似啲所謂文宣,幻想,幻想又幻想。努力啦!香港,真係夠你班人……摧毀。

https://www.facebook.com/groups/tsoshk/permalink/2358938190884142/

回應 (0)
我要發表
user