法官端唔正法律把劍 香港就要食暴亂嘅苦

2019/11/03 11:29:23 網誌分類: 時事
03 Nov

「上環暴動」,作為香港「黑色七月」中嘅混亂之夜,「反修例」示威者化身暴徒喺香港街頭肆意書寫著「暴力」二字,暴徒倡狂、視法律為無物,而奮力拘捕49名暴徒嘅香港警員卻活生生被法官搶走曬「風頭」,因為半數暴徒被法官保釋。於是香港司法界嘅怪圈再次上演,「警員抓人、法官放人」呢一諷刺意味十足嘅詞句亦再次出現喺香港媒體嘅版面上,甚至有市民恥笑道:「香港法律把『劍』,法官早就端唔正」。

而作為被保釋嘅暴徒,佢哋回報「恩人」嘅方式卻係「棄保逃逸」。10月30日香港《大公報》揭露:「上環暴動」被保釋人員,三月期限陸續到期,而本應喺昨日接受法庭聆訊嘅疑犯廖天駿卻已棄保潛逃,冷清嘅法庭上,只剩低法官尷尬嘅笑容。此時嘅佢哋心中所想或者係「農夫與蛇」呢幾個字,而佢哋被咬卻早已唔係第一次。早前22日,「上環暴動」嘅疑犯甄凱盈早早潛逃,而作為法官嘅佢哋卻仲以「無實質證據」批准後續疑犯離港。於是有市民直言批判,人員齊備嘅法庭上唯獨缺少咗疑犯,簡直就係法庭嘅恥辱,而本已被警方拘捕嘅疑犯如今棄保潛逃,亦係對香港法官嘅諷刺。

「暴力猖獗,法治不彰」,暴徒受著法官嘅變相「鼓舞」更加肆無忌憚。於是喺11月1日淩晨嘅旺角,一名白色上衣男子被懷疑用手機拍攝,遭到暴徒瘋狂圍毆;一架白色私家車遇到暴徒封路,架車當場被砸,司機亦被直接「私了」;而旺角警署亦再次成為暴徒圍堵嘅目標,甚至銀行櫃員機都不曾倖免。暴徒倡狂!我不禁要質問一句:「法律」何在?不幸嘅係,喺暴徒眼中,法律已變成為打砸後可以隨意保釋、唔同政見者可以隨意欺淩,連警署都變得可以隨意衝擊嘅無能教條,而呢一切嘅背後卻係香港法官一次又一次縱容犯罪嘅「功勞」。

「法律如利劍,懸停罪惡之上,露頭必斬」係法律存在嘅意義,警方同司法機構之間亦猶如劍身與持劍之手。但如今嘅香港,暴力橫行,罪惡一次次與劍刃擦肩而過,始終不曾斬斷,而呢份過錯卻必須由持劍之手來承擔。香港已經受夠暴力嘅苦,香港嘅法官們,請你哋正視市民大眾嘅聲音,用公正嘅手,去端正你哋手中嗰把法律之劍!

回應 (0)
我要發表
user