珍惜香港
珍惜香港
珍惜香港

向華記致敬

2019/11/05 10:13:44 網誌分類: 時事
05 Nov

記得我同楊兄,有過一面之緣,佢俾我嘅印象,喺一個真性情嘅人。 

尋日楊兄終於親自出片,交代咗佢响新加坡嘅遭遇,話說佢俾人跣咗一鑊,可能會有一段時間,返唔到嚟香港。 

今時今日,响黃黑惡勢力之下,夠膽死發聲嘅,就俾人私了兼老屈,做生意果啲,真喺可以連間舖都俾人燒埋,佢地隨時可以影你,不過你影佢地呢,就喺死罪。香港,又有幾多人,可以好似楊兄咁,肯拋個身出嚟,高調向黃黑說不? 

向華記致敬
 
近呢幾個月嚟,我對朋友同各位嘅呼籲,都喺離唔開呢兩句:

全力支持警隊!全面否定黃黑! 

我想請問大家,以上兩句所表達嘅,喺唔喺政治立場? 

喺?咁亂拋垃圾,人見人憎,又算唔算政治口號?舉報貪污,人人有責,又唔通喺政治訴求? 

楊兄話,佢唔識得政治,其實好多香港人,都喺唔識得政治。我地只求一個安定同正常嘅社會,一個大致可預期嘅環境,俾我地默默耕耘。早期香港,黑社會當道,周圍去收保護費,你唔肯俾,就唔使旨意有運行,當時警方反黑,就要用到非常手段,市民大力支持。依家啲黃黑之徒,一個唔 LIKE 就打到你殘,燒你間舖,真喺仲衰過黑社會。市民被起底、針對、欺凌、私了,啲傳媒成日話,喺因為「政治立場」唔同,我想問,難道唔想交保護費,都叫做「政治立場」? 

我地要求嘅,唔喺乜嘢政策,或者乜嘢理念,只喺可以生活、工作、營商嘅最基本環境。警民合作,撲滅罪行,根本就喺公民責任,講乜叉政治?我地否定黃黑,唔喺關乎佢地嘅政治理念,或者對政策、體制嘅取向。佢地要跪拜啲乜嘢「神像」,就唔該返屋企自己拜個夠,做乜要搞啲無辜嘅人? 

我地否定嘅,喺向罪惡傾斜嘅「民心」!

回應 (1)
我要發表
歷史長河
歷史長河 2019/11/06 23:11:03 回覆

我地否定嘅,喺向罪惡傾斜嘅「刁民」!

user

已關注

最新回應

珍惜香港
珍惜香港 2020/12/19
 

有朋友問我《心境》的來頭,其實這是一齣陸劇的背景配樂。

歷史長河
歷史長河 2020/06/13

好詩好詩!

花姐
花姐 2020/05/16

根找不到,只能四處為家,可悲 {#iconb_225}

homan
homan 2020/05/15

父不要,母不認,畜生一只