根治各種骨骼問題 重新恢復健康骨骼 – DR YAN

2019/11/05 15:13:23 網誌分類: 健康
05 Nov

多年來DR YAN主力根治各種骨骼問題,直到現在已經超個幾千個處理骨骼問題至康復的經驗,如常見的駝背寒背、脊椎側彎、高低肩、肩緊膊痛、腰酸背痛、椎間盤突出、坐骨神經痛等問題。讓每位客人重新恢復健康骨骼,這是DR YAN與團隊的使命及責任,幸為眾多患者根治骨骼問題,重獲健康,得到非常好的康復效果,重投健康快樂人生。

DR YAN 說: 「我感到很欣慰。客人笑得燦爛,我們也感到開心和滿足。我們會不斷盡心、盡力服務大家。」

DR YAN的無創傷性科技治療,使患者無痛無創,零副作用及安全,而且骨架即時見效,效果持久!創新科研醫學博士 ​Dr. Yan​是健康科技管理課程創辦人及首席講師、自然醫學博士(Doctor of Natural Medicine)、全A成績於香港科技大學碩士畢業

超個幾千個處理骨骼問題至康復的經驗

阿 To (治療康復者) :「 細細個就有脊椎側彎,困擾咗佢好多年。錄影分享時見佢笑得咁開心,條腰骨挺得好直,效果明顯,而且keep得好好,無反彈…一切都係由見到我哋嘅分享,踏出第一步來檢查開始。」

Wince (治療康復者) : 「條腰出事了,搵左幾個醫生、跌打師傅,去做物理治療和針灸叫做好D,最後朋友介紹搵DR YAN斷尾。出來工作幾年,就是因為長期姿勢不良,工作過度勞累所引起,經常翹腳、趴睡、低頭玩手機、响公司單邊或彎腰拿重物、又要長期夾電話CALL客。返屋企瞓沙發將傍邊當枕頭者,又最鐘意瞓响床上看書。舊時都有做YOGA,之後工作忙、生埋BB,有家庭就少左運動。之前幫親下按摩院後都仲可以使肌肉鬆弛,之後就唔得了,去做檢查已患有脊骨錯位,醫生話錯位的關節壓迫周圍的軟組織及神經,令肌肉長期處於繃緊的狀態,而表面的肌肉按摩師只能幫下短暫紓緩肌肉痛,無法治療因脊骨錯位引起的痛症。睇完西醫就係叫我去…. 物理治療,玩左我半年, 每個星期去玩一次,好似D公公婆婆咁拉像根。就係咁朋友之前試過甄博士,仲報左佢個科大健康COURSE讀。第一次上到佢診所唔收錢做檢查,之後幾次回覆疹,副骨頭就係咁拉番正常,甄博士話要拯救我的健康,提升我的生活質素,拉番直骨頭之後仲高左1.5CM, 之後可以少著有高根鞋。」

脊椎側彎患者 Yuki Cheung (未接受治療前48度)的康復見證 http://bit.ly/2WzIfKH  : 「當接受了幾次專業療程之後,Dr. Yan已經將我的先天性脊椎側彎透過骨骼重建技術而徹底根治脊椎側彎的問題,過程無痛無創,亦都唔需要食藥及開刀做手術。無論肌肉狀態又或者疼痛都得以徹底處理,並且沒有反彈情況出現。身體疼痛處理好後,在日常生活及工作更能夠集中精神。最重要嘅係治療能夠保持狀態及長遠根治,不用長期複診,亦都係Dr. Yan送給我的非常珍貴的結婚禮物。」

李小姐由衷道出(治療康復者的媽媽): 「靚咗,直返哂。見到阿女做完第一次治療後,脊椎側彎及高低肩明顯改善,腰背僵硬可以紓緩,駝背不再。幫到客人,我哋都好欣惠!」

急客人所急,免費檢查,再因應脊椎情況,送護脊理療一節,名額有限,請即預約。
網上預約 一對一免費檢查 (#只限登記日起7天内
網上預約:一對一骨骼檢查  http://bit.ly/2MPhfCu
 25881388 | WhatsApp https://bit.ly/2ye5PC6 (65672685)

地址:灣仔軒尼詩道167-169號台山商會大廈13/F全層 (灣仔港鐵站 A2 出口,左行一分鐘)

回應 (0)
我要發表
user