Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

尖東新穎聖誕燈飾閃爆

2019/11/06 04:12:10 網誌分類: 生活
06 Nov
          踏入十一月,聖誕節不遠了,近月社會多事,係時候靜一靜,欣賞繽紛嘅燈飾。由東尖沙咀地產發展商聯會主辦嘅「閃爍尖東耀香江」活動,今年踏入第三十七年,區內同海濱長廊一帶多棟大廈外牆嘅燈飾由昨夜亮起,七彩悅目嘅聖誕燈飾照亮維港,為大家同訪客送上美麗嘅景致。Kelly年年都去打卡,為將盡嘅一年,留下美好嘅回憶。

          Kelly見到尖沙咀中心同帝國中心有新穎嘅燈飾慶祝佳節到來,以兩個多媒體幕牆嘅變色LED圓點燈,一共八萬兩千顆,總面積超過四千平方米,為大家呈現極具藝術元素及視覺效果豐富嘅全新數碼動態影像,並與維港兩岸的景色相互輝映。而麼地道沿路的三條天橋有以熱氣球為主題嘅燈飾,再利用雪花燈飾加以點綴伴襯,真係一個不能錯過嘅攝影熱點。

        Kelly Chu

        
■太空主題的燈飾。p/  
 ■太空主題的燈飾。

   

回應 (0)
我要發表
user