美國之音為何報憂不報喜

2019/11/06 12:44:52 網誌分類: 政治
06 Nov

美國之音作為一家有著美國政治背景嘅新聞媒體,對於中國所發生嘅事向來係報憂不報喜。近幾日,香港因反修例遊行再爆發暴亂,蒙面暴徒到處打、砸、燒,「私了」市民,香港反對派議員亦係不斷譴責香港警員執法暴力,11月3日太古城發生多起血案,對此美國之音不遺餘力咁進行鋪天蓋地式嘅報導,但對於香港呢兩天發生嘅好事,美國之音卻有意回避。

暫且不說此前香港特首林鄭月娥與總理韓正會面,美國之音報導之時仲不忘大篇幅造謠香港市民對林鄭月娥表示不滿並且仲借此幫助反對派宣傳香港近期嘅示威遊行活動。但係對於11月4日中國國家主席習近平與香港特首林鄭月娥喺上海會面如此重大嘅新聞,美國之音居然連一篇專題報導都捨唔得。耐人尋味嘅係習近平主席不但肯定咗特首林鄭月娥嘅港務工作,仲對林鄭月娥表示出高度信任,呢個重大嘅喜事喺中國及香港特區嘅新聞媒體都對其進行咗整版甚至多版嘅報導,但係美國之音卻只選擇喺一篇《多位泛民立法會議員譴責香港警員暴力執法》嘅文章中一筆帶過。可見美國之音喺美國嘅控制下誓將雙標進行到底,可見美國政府真係見不得香港任何一件好事。值得慶倖嘅係,此次習近平與林鄭月娥嘅會面不但攻破諸多對於林鄭月娥下臺嘅謠言,更是狠狠打臉咗包括美國之音在內嘅西方反華媒體。縱觀美國之音嘅港澳版面皆係《困境之中香港特首林鄭月娥即將再訪北京》、《外電稱林鄭月娥或去職 北京闢謠後刪文露實情?》等支持香港示威者,造謠林鄭月娥即將下臺嘅文章。其實並唔難以理解,林鄭月娥喺反修例遊行示威活動嘅5個幾月嚟,一直兢兢業業地工作,致力於改善香港民生問題,更是講止暴制亂、與市民加強溝通消除隔閡作為工作重點,而呢一切都係西方反華勢力唔希望睇到嘅。美國更希望睇到嘅係林鄭月娥下臺,好讓其扶持嘅香港反對派取得霍亂香港嘅可乘之機,並且能完成反對派及遊行示威者「五大訴求」嘅其中之一。但呢一切都未能遂了美國嘅願望,即使美國之音報憂不報喜,亦唔能改變林鄭月娥繼續執政香港嘅事實。

西方反華勢力所掌控嘅西方媒體一定會喺香港問題上將造謠、攻擊、污蔑,報憂不報喜嘅雙標報導模式進行到底。但係全世界嘅人心中都有一杆天平,邊個係真愛港護港,邊個係真亂港害港,呢一切嘅一切都會好似呢次攻破林鄭月娥下臺謠言一樣,隨著時間嘅推移公之於眾。無論外媒如何顛倒黑白,作為香港市民我哋只相信自己嘅眼睛。

 

 

回應 (1)
我要發表
暮跖
暮跖 2019/11/06 13:34:30 回覆

美國是不會放棄對香港的顏色革命, 現在美國缺錢在香港攪的人數少了很多, 只有升級暴力和分散攪暴動製造人多假像,以黑傳媒造假抹黑現在也是主力(還好的是現在他們的滅聲行動不是很有效果), 遲些可能好戲在後頭。

之後要睇香港政府和大陸如何拆局!

user