陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

飲食均衡 捐血救人

2019/11/09 04:12:49 網誌分類: 生活
09 Nov
          不知你有否試過一心想捐血救人,但往往去到捐血站時才發現血紅素指數過低,最終只能失望離開。鐵質是身體製造紅血素的必要元素,體內鐵質不足更會影響血紅素指數,引致臉色蒼白、疲倦乏力、免疫力和專注力下降及缺鐵性貧血等問題。體內鐵質不足的成因很多,當中包括:女月經量高、營養吸收不良,和飲食不均勻等。此外,每次捐血身體都會流失一定份量的紅血球,所以定期捐血人士更需要特別留意鐵質的攝取和吸收!

          吸鐵三部曲:

          適量進食高鐵質的食物:膳食鐵質主要分為兩大類:植物性食物(如:麥片、豆類、蔬菜、乾果、種子)所含的非血紅素鐵 (non-heme iron),和較易吸收動物性食物(如:紅肉(豬、牛、羊)、動物肝臟、魚類及青口和蠔等海產)所含的血紅素鐵(heme iron)。

          進食維他命 C,有助促進鐵質吸收:進餐時可配搭含豐富維他命 C 的蔬果如:番茄、青紅甜椒、士多啤梨、番石榴、奇異果、橙、檸檬和無添加糖的鮮果汁等。

          多留意妨礙鐵質吸收的食物, 其中包括:高單寧酸 (Tannin)的咖啡、茶和葡萄酒,含植酸 (Phytate) 和草酸 (Oxalate) 的全穀物、豆類、堅果及種子及含鈣質的奶類製品、傳統豆腐及加鈣食品和營養補充品。所以當我們選擇餐飲時,可多選清水或檸檬水,於用餐前後相隔 》1小時才享用咖啡或茶,以免影響鐵質吸收。最後,如有需要服用鐵質補充劑,可先諮詢醫生或註冊營養師意見。

        陸蕙華
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖