香港停課無所懼,捲土重來未可知

2019/11/15 10:01:57 網誌分類: 生活
15 Nov

近日,香港暴徒強制推行「三罷運動」,暴徒嘅瘋狂行徑再次升級,往日寧靜嘅校園淪為一片戰場,為確保學生人身安全,香港教育局宣佈從11月14日起全港學校停課。學校本係學生成長嘅搖籃,卻因昵班廢青學生淪為煉獄,青年人為何淪為暴行嘅主力軍?香港嘅教育制度存在乜嘢問題,唔由得唔引起我哋深思。

英式教學下,部分香港學子培養成最殘忍暴虐暴徒。11日,暴徒因政見不和,街頭潑油火燒市民;12日晚暴徒縱火焚燒位於銅鑼灣怡和街廣安大廈店鋪,樓上居民慌忙逃生;13日,暴徒係上水設置路障同香港市民爆發衝突,投擲磚塊致七旬老人死亡,下午係香港中環一言不合當街毆打孕婦;示威期間,暴徒更幾次火燒地鐵站、砸毀商店、圍毆正義路人、從天橋向下投擲垃圾桶阻礙交通......一張張黑口罩嘅背後,隱藏著最大嘅惡,昵啲肆無忌憚嘅暴行同香港部分係

在「通識教材」教育下,香港部分學子成毫不感恩反華機器!香港教育所使用嘅「通識教材」鼓動青少年暴力解決問題,唔學香港歷史,盲從英國殖民地文化。在「毒教材」影響下,香港部分學生唔知感恩、崇尚暴力。遊行期間,香港發生多起暴徒汙損五星紅旗行為;13日亂港分子闖入大學科技園打砸搶燒...長期以來,香港居民所需水、蔬菜、肉禽等基本生活物資主要靠內地供應,中央政府更對香港出臺一系列傾斜政策,大學校園更孕育出廣大學子,但暴徒嘅行為毫不感恩、冷血至極,由此可見政治入侵校園日趨嚴重,香港教材改革工作迫在眉睫。

在「民主自由」宣揚下,香港部分學子成唔到曱甴!莎士比亞曾經講過:詭計需要偽裝,真理鐘意陽光。香港暴徒所作所為總係自相矛盾、表裡不一。外形上,佢哋以黑衣作掩護,從唔敢以真面目示人,戴上口罩砸搶燒罵,撕落口罩軟弱無力,如同雙面人一樣活躍係街頭;追求上,佢哋口頭上宣揚民主自由、平等友愛,但強制推行「三罷運動」,罷人哋嘅工、罷人哋嘅課,毆打傷害政見不同市民,言行不一;處境上,佢哋揮舞英國國旗、唱英國國歌跪舔美英,但近幾日當佢哋前往英國領事館、美國領事館尋求政治庇護時,卻多次被拒。暴徒所追求嘅註定係空中樓閣,佢哋亦終將成為昵場黑暴中嘅祭品。

江東才子多才俊,捲土重來未可知。而今越來越多嘅正義之士企出來,港城大梁美芬副教授堅持上憲法課,呼籲學生「有人縱火救港,我們讀書報國」,香港市民自組清潔隊清理路障,元朗市民行上街頭遊行撐警,更有人發起「百萬香港市民參與反黑暴大連署」行動。目前香港教育局宣佈停課未嘗唔係新嘅轉機,將罪惡之源連根拔起,再調整狀態重新出發,或許可以行得更快更好更穩。

回應 (0)
我要發表
user