「中大保衛戰」何時休?

2019/11/18 08:44:49 網誌分類: 生活
18 Nov

所謂嘅「中大保衛戰」踏入咗第六日,既周五凌晨3時示威者發布會宣布取消堵路唔到24小時,喺收工高峰示威者再次堵塞吐露港公路,向試圖沖破路障嘅私家車掟汽油彈,並點燃咗一輛內放有大量爆炸物嘅停泊車輛。依家嘅中大校園儼然成為咗激進示威者嘅兵工廠,中大周邊則成為咗戰場。象牙塔和兵工廠本系風馬牛不相及,但系呢幕荒唐劇卻喺香港中文大學嘅校園里上演了。歷來系培養香港社會精英嘅大學校園自甘墮落,成為源源不斷輸出蒙面暴徒嘅兵工廠,書包和課本變成破壞財務和奪人性命嘅汽油彈。

呢個系幾咁瘋狂嘅一幕!呢哋經所謂西方高級民主思想洗禮嘅大學生,系度享受住父母嘅供養和香港政府給予嘅福利,都未嚟得及用佢哋嘅專業知識回饋香港,卻率先成為左手弓箭右手汽油彈嘅殘暴歹徒,肆意破壞着香港,連佢哋讀書嘅校園也唔放過。隨着中大暴力事件嘅不斷升級,連之前持支持態度飽受爭議嘅中大校長段崇智都喺琴日下晝發表公開信表示:大學系求學問嘅地方,而唔系解決政治紛爭,甚至系制造武器、使用武力嘅戰場。

「今朝有錢今朝亂,聽日冇錢再蒙面」。呢哋道貌岸然嘅衣冠禽獸,喺蒙上面嘅一剎,內心嘅魔鬼就已失控。那怕系喺殘酷嘅戰爭入面,雙方士兵也唔會隨意向平民出手,否則也將被國際軍事法庭追究戰爭罪,只有極端恐怖主義先會把矛頭指向平民。如今班暴徒已然喺西方所謂「普世價值」嘅擁抱之下,突破咗人類嘅道德底線。

「只許暴徒放火,唔准警察捉人。」港中大學生會長竟然仲去法院申請《禁止令》,要禁止警察入校園執法。敢問呢個系乜公理?暴徒肆意剝奪他人無辜嘅生命,代價卻僅僅只系每人每日3000元港幣。呢筆3000元嘅買命錢,收低果陣唔心疼咩?

玩火必自焚。戴耀庭之輩,你哋操縱呢哋喪失人性嘅暴徒,借學生嘅身份為掩護,博取不明真相群眾嘅寬容,為非作歹,荼毒香港社會。啲被砸校車上嘅兒童驚恐嘅目光、被堵喺街口無法去上班而大喊嘅婦女,被燒傷者身上大片焦黑嘅傷口、被掟磚死亡嘅清潔工。你哋欠下香港社會嘅血債,必定要全數奉還。

 

回應 (0)
我要發表
user