健麗醫美:去眼袋治療成功嘅7嘅標準

2019/11/20 14:39:49 網誌分類: 健康
20 Nov

講起眼袋,相信大家都對佢避之不及,但是有D事情,唔係想拒絕就可以拒絕嘅,例如眼袋。咁有咗眼袋,大家當然就要將它去除,畢竟眼袋對顏值嘅實在係太大啦,所以就要想盡辦法將它去除。於是就有朋友霖到咗醫美去眼袋呢個方法,但係自己又多了解去眼袋治療。咁究竟點樣先算係一次成功嘅去眼袋治療呢?今日就等小編來同大家分享一下去眼袋治療嘅7大標準啦。

一般來講,去眼袋治療成功嘅標准如下:

1、去眼袋治療後眼袋消失,局部平整,無出現凹陷或突出。

2、治療損傷小,無明顯嘅感染、血腫等並發症,恢複快,一周左右基本消除腫漲、淤血。

3、切口平整,無明顯瘢痕。

4、切除嘅皮膚寬窄適當,雙側對稱,無眼瞼外翻。

5、去除嘅眶隔脂肪適當,去除過小,影響效果,去除過多,則會引起下瞼凹陷畸形。

6、去除眼袋後,因眼袋引起嘅黑眼圈應同時消失。

7、去眼袋手術後,下眼瞼皮膚細小皺紋應消失。

咁大家可能仲會問,去眼袋標準我就知道啦,但係去邊度去眼袋好呢?放心,跟住落來就同大家介紹一個去眼袋嘅好地方!香港健麗國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。健麗成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。

健麗醫療美容擁有行業經驗豐富的醫生團隊,集團非常重視科研與實踐,在重點項目——去眼袋方面取得非常亮麗的佳績。健麗醫療美容主要開展不開刀去眼袋,由於其治療過程中無需在眼部開刀,所以整個過程安全放心,基於技術上的獨創性和先進性,健麗醫療美容在去眼袋市場上迅速獲得了數量巨大的顧客,成為香港明星去眼袋首選機構,目前在全球去眼袋項目的市場比例非常高,在眼部微整形大類中的市場比例也非常可觀,總部數據統計顯示,已有累積超過80萬人次眼部整形與美容案例。

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/?官網

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/?官網

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/?官網

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user