香港唔系美國「刀俎」上嘅「魚肉」

2019/11/21 10:08:07 網誌分類: 寫作
21 Nov

11月19號,美國國會參議院審議通過咗《香港人權與民主法案》,明目張膽咁將插手香港事務、干涉中國內政法律化、常態化。美國關心香港人權系假,借口遏制中國系真,此次無視國際法和國家關系基本准則,執意通過涉港法案,試圖將香港變成對中國施壓嘅杠桿。

該法案要求美國國務院每年對香港特殊嘅經濟地位進行審查,並對「破壞」香港民主及自治嘅中國高官及其所有相關人員進行制裁。其用心險惡可見一斑,將香港至於「刀俎」之上威脅中國,明明自己才是「劊子手」卻把責任推畀中國。5個月嚟香港被「黑色恐怖」籠罩,暴徒肆意踐踏法治、擾亂公共秩序,打砸搶燒成家常便飯,甚至無差别咁殘害普通市民,試圖「謀殺」異見人士等種種行為,早已突破道德和人性嘅底線,美國仲視而不見咁試圖借「人權」、「民主」嚟粉飾呢哋暴行不過系自欺欺人。「眾生皆平等」系《美國獨立宣言》中嘅不朽真理,唔系只有暴徒嘅「權利」先系權利,美國屢屢在港「黑手」操縱亂局,以為可以瞞天過海,公然為暴徒撐腰,就系對香港700萬市民生存權、安全權嘅殘酷踐踏,又該如何制裁?美國唯恐香港亂局有緩解之勢,擔心僅存嘅極端暴力分子難擋700萬香港民眾嘅眾志成城,此時通過所謂「香港人權與民主法案」企圖為亂港派再打一劑「強心針 」,只不過系黔驢技窮時嘅最後一棋。「不掃自家門前雪,卻管他人瓦上霜」一直以嚟習慣於長臂管轄世界事務嘅美國,又想喺中國搞此伎兩,不過系一招廢棋。

香港系中國嘅香港,系700萬市民嘅香港,唔系「港獨漢奸」嘅香港。佢哋如小丑一般,黎智英公開喺美國宣稱為美國而戰,李柱銘要求美國把香港問題與中美貿易談判掛鉤,黃之鋒、何韻詩等屢屢乞求美國插手香港事務。佢哋肯將自己置於「刀俎」之上成為美國威脅中國嘅「魚肉」,但佢哋唔代表香港。亂港嘅反對派們,成功咁將香港嘅命運決定權奉送畀咗美國「主子」,如若美國取消香港特殊經濟待遇,咁直接損失嘅會系邊個呢,唔通為咗利益不惜毀掉香港?美國點解會試圖用香港威脅中國,因為知道「在乎」,只有中國先系真正咁想香港好。而香港對於美國而言之不過系一顆棋子,唯恐香港不亂,恨不得流血沖突才能為攻擊中國搵到理由。美國口口聲聲嘅「人權」「民主」只不過系鏡花水月,觸手即破嘅「美好」蒙蔽唔到理智香港市民嘅雙眼。

「黃粱一夢終須醒,鏡花水月總是空」美國通過「香港人權與民主法案」嘅荒謬行為,試圖美化暴力犯罪、恐怖行徑,公然為暴力違法分子撐腰,系喺度與正義良知為敵,與700萬香港民眾為敵。唔好忽視「榜樣」嘅力量,對香港暴行嘅鼓勵,亦會激發美國民眾制造「最美風景線」嘅熱情。「美為刀俎,港為魚肉」只不過系美國嘅一廂情願。

回應 (0)
我要發表
user