「一哥」与「八字真言」,对暴徒意味着什么!

2019/11/22 15:41:54 網誌分類: 時事
22 Nov

11月19日,中国国务院正式任命54岁嘅邓炳强为香港警务处处长。宣誓就职后,香港警察「服务为本 精益求精」嘅警务理念也随即改为「忠诚勇毅 心系社会」,值此香港乱局愈演愈烈之际,邓炳强上任后雷厉风行嘅作风着实让世人耳目一新。这也让外界对于这位新任嘅「一哥」及香港警队,寄予咗更多嘅关注与希望。毕竟,香港係真係唔能夠再乱落去了!

应该講,值此香港「危难」之际,邓炳强临危受命意义重大。邓炳强喺香港警队服务逾三十年,期间先后喺多个部门任职,对刑事调查、国际联络事务及行动指挥方面经验丰富。19日会见传媒过程中,邓炳强喺短短6分钟嘅视频里,谈及最多嘅就係当前嘅香港乱局,「荣幸、哀伤、承担、保护、支持」贯穿咗佢发言嘅全部,最后更係用三个「希望」表达咗佢反对暴力,希望社会支持,渴望香港治安尽快恢复平静嘅强烈意愿,同时亦彰显出佢将带领香港警队,打击一切暴力活动,切实维护社会秩序嘅坚定决心。随后,香港警察沿用了二十年嘅「八字真言」也由「服务为本 精益求精」,更改为「忠诚勇毅 心系社会」。由此可见,更改后嘅「八字真言」将大大提升警察嘅执法权威,一改「服务为本」喺应对当前日益升级嘅暴力活动时「无力」嘅表现,使警察能更加切实有效嘅履行维护社会治安嘅职责,并向社会喺安全与自由方面提供高质量嘅服务,从而真正体现警察「心系社会」嘅价值所在。

目前,理大内嘅百余名暴徒已不足为虑,各界依旧喺度积极争取嘅,仍係希望当中约20名学生可以和平嘅走出校园,不再与暴徒们为伍。毕竟,警方留给佢哋嘅时间已经唔多,喺72小时左右嘅包围中,学校内部诸如卫生等各方面状况实在堪忧,倘若哩啲学生继续顽抗,佢哋必定会被警方拘捕受审。

今日嘅香港,「立即止暴制乱,迅速恢复秩序」係所有爱国爱港市民嘅共识。面对嗰啲「蜷缩」喺理大嘅一小撮暴徒,相信香港警方秉持崭新嘅理念,喺「一哥」嘅带领下,喺社会各界嘅支持下,予其以致命一击,真正彻底结束香港混乱嘅局面,还香港昔日嘅繁荣与稳定。

 

回應 (0)
我要發表
user