唔好以為系「學生」,就可以為所欲為!

2019/11/26 08:41:26 網誌分類: 生活
26 Nov

香港暴徒圍堵大學嘅「陣地戰」仲喺度做最後嘅掙扎,之不過啲想繼續掙扎落去嘅暴徒只能淪為被成功捉到嘅「瓮中之鱉」!隨着被圍困嘅學生陸陸續續咁從霸占着嘅學校撤出,「挾學校以令警察」嘅計劃可謂一敗塗地。

我哋能夠感受到被圍困者出學校嘅嗰一刻系松咗一啖氣,只希望呢哋逃過一劫嘅無論系暴徒也好、學生也罷,能夠充分咁認識到自己嘅錯誤,唔好再做出「損港不利己」嘅行為。但系有時候可能我哋嘅希望系美好嘅,現實卻不盡如人意。20號系香港中小學嘅首日復課,但系喺香港多區又發生咗惡意堵車門阻礙港鐵列車開出事件。其中,香港東華三院盧干庭紀念中學5名學生惡意阻礙港鐵列車門關閉,影響港鐵運作。睇嚟經過「瓮中捉鱉」呢一戰以後,對一哋學生仲系起唔到威懾作用。

至今為止香港理大仲有暴徒留守在學校,警方嘅態度好明確,不論你系唔系學生,只要你實施亂港行為,就絕唔會姑息。喺咁嘅態勢下,竟然仲有學生無視法律頂風而上,真嘅系「初生牛犢不怕虎」?喺明人睇嚟就系一群無知嘅學生喺亂港分子嘅蠱惑、慫恿下做出嘅瘋狂無腦嘅行為!

因亂港暴徒嘅愚蠢行為香港多所高校都遭到嚴重嘅破壞。暴徒打砸學校諸多設施或噴上激進標語、打砸咖啡廳、損壞實驗器材,在學校設路障,用汽油彈、硬物、弓箭、信號彈等襲擊警員,威脅警察生命安全。呢哋暴徒夾硬將香港嘅高校由一個做教育嘅地方,變成咗一個「兵工廠」!

眾所周知,香港有5所大學擠進世界大學排名百強榜,對於只擁有700萬人口嘅香港嚟講系幾咁嘅自豪!但卻隨着「反修例」呢把火嘅持續燃燒,終於燎原到咗香港高校,咁對於香港高校嚟講遭到破壞嘅唔單止只有硬件設施,混亂也令教學與科研人才流失,前段時間內地高校人才更系紛紛離港,咁對於香港各大學嘅國際聲譽可以講系一次致命嘅打擊,並非一朝一夕就能夠挽回。到咗依家竟然仲系有學生做出類似暴徒嘅行為,記過處分都系輕嘅,如果香港嘅部分學生仲系執迷不悟、不知悔改嘅話,咁香港嘅教育可能真系行到頭了。

高等教育系孕育香港未來棟梁嘅地方,我哋唔會允許其成為破壞香港嘅學生嘅「避難所」,更唔會允許其成為孕育暴徒嘅「兵工廠」!所以啲仲喺度拿「學生」身份實施破壞香港行為嘅無知青年,唔好以為系「學生」,就能夠為所欲為,再唔收手嘅話,法律將唔會再對你哋有半點仁慈!

 

回應 (0)
我要發表
user