暴力不阻失職責 厚顏申資違道德

2019/11/27 08:57:12 網誌分類: 生活
27 Nov

近日,香港中文大學向政府提出申請,要求批復巨額資金用嚟維修畀暴徒毀壞嘅校園。呢啲舉動再次刷新市民嘅三觀,暴徒造成嘅損失居然要納稅人埋單,唔怪得當初段校長唔制止暴力行為,反而對暴徒千依百順,原來早有安排!只係唔知納稅人有咩錯,要承受人哋容忍暴力活動造成嘅損失?香港中大嘅荒唐做法令人唔敢認同,瘋狂暴力你唔阻止,申請資金你就嚟,呢個係咩道理?

自香港反修例事件以嚟,年輕學生就成為暴力活動嘅重要組成部分,而中大更加係成為學生暴力活動嘅典型代表和場所。從原來暴力衝擊校園,搞亂辦公場所,圍困教職員工,到近期嘅直接佔領校園,盜竊實驗室嘅高危化學品,公然對抗警方執法,學生嘅暴力不斷升級。但係,大學校長喺入面扮演咗非常唔光彩嘅角色。正因為佢哋迫于學生們嘅壓力,違背咗應有嘅公正處事原則,採取咗溺愛學生嘅態度,拒絕警方入校執法,更加只憑學生嘅一面之詞就唔分是非黑白咁譴責警方,先造成今日咁嘅局面。成個暴力活動中,中大學校從未履行引導違法學生嘅職責,依家竟然有臉申請納稅人嘅錢嚟維修學校,真係從來無見過咁厚顏無恥嘅人!

學校本來係學生獲取知識嘅地方,維護校園安寧嘅學習環境本來係管理層義不容辭嘅職責,但係段校長就帶頭置職責於不顧;師者本來係傳道受業解惑嘅人,樹立學生嘅是非道德係佢哋唔可以推卸嘅責任,但係中大部分教師就採取放任嘅態度;割席譴責犯罪分子本來係公民嘅義務,校長師者更加應該為學生們做出表率,但係佢哋就喺激進學生嘅圍堵中膽怯起嚟……試問失責失德嘅中大學校有無回想過校園流失出嘅80升濃硝酸和17.5升嘅濃硫酸將為社會帶嚟多大嘅隱患?你哋係懷著點樣嘅心情和底氣申請維修資金,究竟係暴力分子太強大,定係納稅人太善良?

暴力不阻失職責,厚顏申資違道德。依家,雖然同中大如出一轍嘅理大事件畀警方控制,但香港嘅暴力活動仲未停止,一啲暴徒仲係咁猖狂。依家,制暴制亂已經係全港嘅共識,作為傳道受業嘅人請拿出你哋應該有嘅品行!

 

回應 (0)
我要發表
user