系脫胎換骨的「新生」還是扶不起的「阿斗」

2019/11/29 08:57:39 網誌分類: 生活
29 Nov

經過數月洗禮,飽受滄桑嘅香港經歷如火如荼嘅區議會選舉後,最終一錘定音。選舉嘅艱難歷程暫且不提,睹始知終嘅結果讓我哋兼權熟計。所選議員能否改變香港嘅現狀、是否盡職盡責做好佢哋嘅本職工作。匯聚強音與力量為香港止暴制亂恢復秩序,讓香港重啟新生。正所謂:「路曼曼其修遠兮,吾將上下而求索」。

《逃犯條例》修訂爭議炙熱,受其影響喺政治張力持續高漲嘅當下,24日舉行區議會選舉,本屆選舉出現咗史無前例嘅翻天覆地之變,不但只創下高達71.2%嘅投票率,泛民主派更奪得逾85%議席。市民喺黑色恐怖陰影仲未散去嘅階段,能夠積極參與政府選舉,呢個系一件好事。但系,盡管咁眾多媒體及網絡依然相繼做出評判:呢個系一場變相公投嘅選舉。唔少選民基於對特區政府施政及警方執法嘅「不滿」,投下懲罰建制派嘅一票,為泛民陣營取得破天荒嘅385個議席。就喺泛民派勝出嘅第一時間,眾多勝選議員就去香港理工大學要求警方撤出,「釋放」校園里嘅「港獨分子」,其得意忘形嘅做法令人嘆惜。所謂「草不謝榮春風,木不怨落於秋天」,泛民派嘅勝利令人垢恥。

區議會選舉經已「塵埃落定」,泛民派邁出咗自己掌控更多話語權嘅第一步,既然已經成為區選議員,就需要為自己爭取嚟嘅「輝煌戰績」承擔相應嘅責任,咁就要求佢哋必須同全體香港民眾共同承擔起維護香港長治久安嘅重擔。法治精神系香港嘅核心,無論你嘅價值取向和追求系何等,絕對唔可以以破壞香港嘅正義法治為代價,而系應為盡快恢復香港嘅繁榮穩定作出貢獻。要帶領和影響廣大香港民眾絕對忠於「基本法」作為根本前提。一切訴求都要喺基本法嘅框架內合法進行表達,並且對基本法嘅宗旨無條件尊崇。推動和尊重「一國兩制」偉大構想系泛民派喺參與香港全面建設必須要承擔嘅基本責任。泛民派應承擔起維護香港長治久安嘅中建中堅力量,而唔系扮演侵蝕國家安全嘅蛀蟲和充當反面角色。希望喺呢場選舉決斗中勝出嘅泛民派要清醒嘅認識到:「一國兩制」秉承嘅系「港人治港」,而非「亂港禍港」,唔好充當西方某哋國家插手香港問題嘅「助推器」。

    面對香港持續嘅現狀,我哋自始自終堅定不移,堅持我哋嘅底線和原則,彰顯我哋偉大中華人民共和國堅如磐石嘅大國浩氣,絕唔會受到各種別有用心嘅西方勢力左右,部分亂港分子嘅一段誤入歧途之路,始終唔會阻止中國人民前進嘅腳步。香港目前存在嘅問題勢必會得到解決,我哋始終秉承正義永遠系壓倒一切嘅基本底線和原則。希望泛民力量保持政治冷靜,唔好逆流而上,方得始終。

回應 (0)
我要發表
user