Macys(美詩沁):雙眼皮修復點解咁貴?

2019/12/05 14:58:36 網誌分類: 生活
05 Dec

  相信有部分因為貪便而去咗D小機構度做雙眼皮導致失敗嘅朋友,想去修複雙眼皮,但係經過了解之後覺得好貴啊,點解會咁貴呢?

  除了修複困難外,其實仲有呢D因素係度影響。

  1、做完雙眼皮之後需要修複嘅基礎性組織唔同

雙眼皮

  相對於未做過雙眼皮嘅眼睛來講,亦喈係初眼、眼瞼基礎無郁過嘅,專家做起上嚟會比較容易D係但二次修複嘅雙眼皮情況就比較複雜,唔單止要將上次失敗嘅因素全部修整,處理好失敗嘅組織,而且仲要係失敗嘅基礎上面進行修改,做新嘅改善,而且今次嘅改善要比上次嘅失敗效果要好,難度可想而知,所以費用自然就會貴好多。所以難度會增加好多就是因為要解決呢兩個問題,做到求美者滿意,先至算係修複成功。

  2、眼部組織破壞過大

雙眼皮

  如果初次做雙眼皮對眼部組織嘅破壞過大,會好容易出現上眼瞼凹陷,緊繃等情況出現,甚至有D雙眼皮做完以後仲會出現睜眼累、眼神呆滯等嘅情況出現,如果此類情況出現嘅話,對專家嘅技術係非常有考驗嘅,難度系數加大好多。

  3、唔同開雙眼皮方式嘅修複難度

  我們都知道開雙眼皮有3種術式,埋線、韓式、全切。

  而呢三種方式裏面較難修複嘅術式就是全切開雙眼皮嘅失敗修複了,因為佢對眼部組織嘅破壞傷害是非常大嘅,對於眼瞼組織嘅傷害面積也大,所以修複嘅難度系數亦都增加咗唔少,相對嘅其恢複期嘅時間亦都長,所以一般全切開雙眼皮修複一般係之後嘅6個月。

  4、雙眼皮修複風險大

雙眼皮對比

  眼部組織本來就少,係失敗之後組織量會更加少,點樣修復同埋修得更加靚,呢兩個要求對醫生經驗要求非常之高,唔單止要將原來嘅褶皺祛除幹淨,仲要避免再次粘連。

  再次是雙眼皮失敗往往會帶有很深嘅疤痕,所以係修複嘅時候,唔單止係將眼輪匝肌平複縫合,仲要將皮膚平整對合,這樣閉眼嘅時候先唔會睇到疤痕,呢種操作對於專家嘅專業度、精細度都有很高嘅要求。

  此外,雙眼皮嘅修複風險系數其實係要比初次割雙眼皮大,甚至會增加修復后後感染嘅幾率風險,所以做雙眼皮修複一定要謹慎,要選擇對比好專家,選擇好醫美機構,力求一次到位,盡量多去對比專家嘅案例、口碑、從業時間、擅長項目等等,多個對比,選擇適合自己嘅專家。

  所以小編就向大家推薦一家有資質嘅醫美機構——香港美詩沁國際醫學美容機構。24年專注眼部微整形,專家有豐富的修復經驗,30余萬用家親身體驗,效果值得信賴!

美詩沁

 

回應 (0)
我要發表
user