[健麗]去眼袋,只有了解清楚類型,才能徹底去除!!

2019/12/05 15:15:31 網誌分類: 生活
05 Dec

經常挨夜加班,通宵聚會,玩手機,一玩就係十幾個鐘。所以眼周肌膚就開始提前罷工,開始產生細紋、皮膚松弛、無光澤,甚至已經變成一對好大嘅眼袋!如果要大家揀出最黑人憎嘅眼周皮膚問題,眼袋肯定有前三,好似細紋、黑眼圈化妝就可以遮得住,但係就係呢個眼袋遮唔住、無地方收埋。

一對大眼袋令你皮膚松弛,顯老10歲,雙眼無神,無來神氣。眼袋仲會加速細紋、黑眼圈形成,更可惡嘅係,市面上嘅去眼袋產品都係治標不治本嘅。因為大多數都係化學成分,只係作用係皮膚表面,無辦法根除眼袋,入面嘅激素仲可能導致過敏發紅、大面積生痘等皮膚問題。

其實,眼袋常見類型就有水腫型眼袋、脂肪型眼袋、松弛型眼袋、淚溝型眼袋、混合型眼袋五種,類型唔同,其去除方式都會有所差別。係唔唔知道嘅情況下,濫用產品肯定係唔work嘅。

下面小編就嚟同大家講下,最為常見嘅5種眼袋類型

水腫型眼袋

一種短暫型眼袋。多數係因為前一晚訓教前大量喝水,導致第二日起身果陣下眼瞼浮腫而產生嘅眼袋,俗稱泡泡眼,係屬於假性眼袋。PS:熬夜、過度用眼、不恰當的按摩等等因素,也會引起眼袋的出現!

脂肪型眼袋

呢類型嘅眼袋係由於眶隔脂肪出現堆積膨隆而出現嘅,其主要成因係眶隔脂肪嘅先天性或者遺傳性過度發育以及因長期睡眠時間不足、身體病變等。

松弛型眼袋

呢類型嘅眼袋同老化有關,眼袋形成係因為眼部周圍筋膜提早老化嘅現象,造成眼球松弛下垂,會導致眼球下嘅脂肪突出,畀人感覺無精神同埋顯老。

淚溝型眼袋

由於脂肪層嘅下垂及肌肉層松弛而逐漸形成嘅眼袋。

混合型眼袋

既有眶隔脂肪膨出型眼袋嘅問題,又有下瞼嘅皮膚松弛。

咁問題又來了,點樣先可以有效更安全去除眼袋呢?

小編就向大家推薦一種免開刀去眼袋嘅方法——不開刀(熱效溶脂)去眼袋:借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。

因為係超微創,所以治療時間只需要20分鐘,同時只有3日嘅恢復期。最緊要嘅一點就係,唔會留下疤痕。可以令你放心變靚!

健麗醫學美容成立於1995年,是亞太區規模至大的專業化眼部微整形連鎖機構,也是該地區最早專一開展精細化眼部微整形項目的品牌。總部位於亞洲金融中心——香港,並以此領導整個亞太地區眼部微整形市場。

經過22年的口碑積累和品牌塑造,在重點項目——去眼袋方面取得非常亮麗的佳績。健麗主要開展不開刀去眼袋,由於其治療過程中無需在眼部開刀,所以整個過程安全放心,基於技術上的獨創性和先進性,健麗在去眼袋市場上迅速獲得了數量巨大的顧客“粉絲群”

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/?官網

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/?官網

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/?官網

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user