Macys(美詩沁):預防眼袋嘅6個小方法

2019/12/06 14:44:40 網誌分類: 生活
06 Dec

  眼袋嘅出現唔單止影響大家嘅形象,仲會係一定程度上影響大家嘅自信心,因為眼袋一旦出現就會令到人睇上去好衰老、憔悴,影響美觀。咁樣,有咩好辦法可以幫我地預防眼袋呢?

  1.充足嘅睡眠

睡眠

  睡眠不足係過早出現眼袋以及眼袋加重嘅重要原因。優質嘅睡眠可以有效咁改善眼瞼組織嘅血液循環,緩解眼部疲勞,減緩眼瞼衰老。

  2.均衡嘅營養攝入

均衡膳食

  平日裏食多D綠色蔬菜同埋富含維A嘅食物,都可以經常吃D膠體、優質蛋白、動物肝髒及番茄、土豆之類嘅食物。呢D食物係非常健康嘅,雖然效果唔係立竿見影,但喺只要你堅持落去,一定會收到意想不到嘅效果。

  3.眼部按摩

眼部按摩

  可以去書店買D關於眼部按摩嘅書籍,但其實眼保健操就係最好嘅按摩方法,既有助於預防眼袋、黑眼圈嘅產生,而且仲可以改善視力。

  4.優質嘅營養眼霜、眼膜

  係選擇眼霜、眼膜嘅時候一定要注意質量,切勿貪多、貪便宜,一定要用適合自己眼部皮膚嘅產品。

  5.訓教之前少飲水

喝水

  我們勞累咗一日,或者空調引起身體嘅幹燥,難免會晚上想飲多D水,係呢度提醒下大家,晚上訓教前一定唔好大量喝水,長此以往,第二天眼睛好容易會水腫,久而久之,眼袋就出來啦。

  6.化妝果陣動作要輕柔

  眼部肌膚比較薄弱,經常化妝、卸妝,很容易拉扯肌膚,產生細紋、眼袋,呢度大家記得操作手法正確嘅同時,都要注意動作輕柔。

  但系眼袋一旦出現咗,就只能通過醫美嘅方式來去除。因為其他方法都系作用於皮膚表面,只能起到一個緩解甚至是無效嘅作用,但系醫美嘅治療方法就能夠直接對框膈內的脂肪進行去除,見效明顯,效率高!

  但系市面上醫美機構甘多,應該點樣揀一間穩陣嘅醫美機構去做呢?唔洗擔心,小編同你推薦一間有資質嘅醫美機構——香港美詩沁國際醫學美容機構。香港美詩沁國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。美詩沁成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。

美詩沁

  美詩沁醫療美容擁有行業經驗豐富的醫生團隊,集團非常重視科研與實踐,在重點項目——去眼袋方面取得非常亮麗的佳績。美詩沁醫療美容主要開展不開刀去眼袋,由於其治療過程中無需在眼部開刀,所以整個過程安全放心,基於技術上的獨創性和先進性,美詩沁醫療美容在去眼袋市場上迅速獲得了數量巨大的顧客,以及袁潔儀等眾多明星親身體驗推薦,成為香港明星去眼袋首選機構,目前在全球去眼袋項目的市場比例非常高,在眼部微整形大類中的市場比例也非常可觀,總部數據統計顯示,已有累積超過30萬人次眼部整形與美容案例。

 

回應 (0)
我要發表
user