Macys(美詩沁):水腫型眼袋應該點樣解決?

2019/12/09 15:03:20 網誌分類: 生活
09 Dec

  眼周出現咗問題,生咗眼袋、黑眼圈,睇上去特別顯老。今日就小編來同大家分享一下眼袋方面嘅知識啦。

  首先你係邊種眼袋

  1.臥蠶定係眼袋

眼袋臥蠶

  我地好容易將臥蠶、眼袋混淆,因為臥蠶同埋眼袋離得太近了。臥蠶本質係肌肉,負責眼睛嘅閉合。如果你笑起身,眼睛下面有一條4~7毫米寬嘅凸起物,咁就係臥蠶。有臥蠶,睇起來眼睛好似識笑嘅一樣,非常好睇。而眼袋嘅范圍比臥蠶大得多啦,唔笑嘅時候眼袋都係眼睛下方。

  2.真性眼袋

眼袋

  呢種眼袋係隨著年齡嘅增長,眼周嘅肌肉組織變得松弛,脂肪下垂,形成嘅「真性眼袋」。好多年輕人都有呢種情況,除咗有遺傳原因,仲有挨夜、工作壓力等原因。呢種眼袋只能通過防曬同埋注意保養來早期預防。如果已經形成咗,就只能靠去醫美方式來解決了!

  3.水腫型眼袋

  好多人喊完之後,眼睛都會好腫,或者因為其他因素,例如無訓好,第二日起身果陣,發現有咗眼袋。呢種眼袋唔似衰老導致嘅眼袋,只係暫時性嘅「假性眼袋」,通過補救措施喺可以解決嘅。水腫型眼袋其實係水分存留係眼眶周圍嘅組織裏面,一時之間無散去,所以睇上去就好腫。

  乜嘢會導致水腫型眼袋?

  1.休息唔好

睡眠不足

  通宵熬夜後,第二朝起床後,照照鏡子發現自己眼睛好腫。呢種係由於無休息好,身體會分泌額外嘅激素,例如皮質醇。而過高嘅皮質醇會令身體儲存過多嘅水分,造成眼袋。

  2.鹽攝入過多

  就好似你吃鹹咗就覺得口渴缺水,細胞都會覺得渴。佢會讓身體減少水分排出,儲存更多嘅水。留低嘅水分出現係眼周時,就是眼袋了。

  3.酗酒

  同上面說嘅吃鹽太多一樣,飲太多酒會令我們嘅身體脫水。身體釋放嘅各種激素,將水分緊緊留係體內。所以宿醉之後,容易會有腫眼袋。

  4.特殊時期

  女性係生理期間、懷孕期間,因為激素等其他原因,都好容易發生水腫,呢種水腫唔單止體現係身體變腫,也會導致眼部水腫,形成眼袋。不過生理期、孕期一結束,水腫眼袋亦會隨之消失。

  仲有一D其他因素。總之,可能會造成身體水腫嘅因素,也會造成眼部水腫。

  點樣減少水腫型眼袋?

  1.日間多飲水,夜間少飲水

喝水

  水腫型眼袋本質就係水分滯留係眼眶組織內,系唔系少飲水就可以OK呢?聽上去好有道理,但我們係前面講過,身體覺得你缺水,就會盡量留住水分,所以就會造成水腫。日間我地飲多D水,保證身體水分充足,先唔容易水腫。晚黑訓教前就唔好飲水了,身體進入睡眠狀態,唔需要攝入過多水分。

  2.急救措施

  如果早起發現有水腫眼袋,可以用冷敷(冰袋、冷藏過勺子等)作為短期嘅急救措施,眼部嘅血管遇冷收縮,可以減輕浮腫。

  3.飲食

  少吃含鹽量高(含鈉高)嘅食物,包括醬制品、醃制品。多吃蔬菜水果(含鉀高),比如香蕉。不要酗酒。

  4.睡眠

睡覺

  保證足夠嘅睡眠時間。訓教時,用稍高嘅枕頭墊高頭部位置,有助於減少眼睛嘅浮腫。

  5.眼霜

  部分眼霜也可以消除眼部水腫。像咖啡因、茉莉、永久花精油等成分,可以加速血液循環,能減少水腫。

  6.醫美機構

  香港美詩沁國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。美詩沁成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。

美詩沁

 

回應 (0)
我要發表
user