Macys(美詩沁):分享預防眼袋小技巧

2019/12/09 15:37:38 網誌分類: 生活
09 Dec

  現代都市生活嘅快節奏,以及工作同埋生活嘅壓力,加班挨夜等,導致依家好多嘅年輕人都係唔同程度上出現咗眼袋,如果有眼袋嘅現象,咁样,你就要好好反省你自己嘅生活作息同埋日常習慣,今日小编就同大家分享一D好嘅生活习惯啦,齐齐来预防眼袋,一齐擁有健康明亮嘅眼睛。

美女

  1、早晨起床洗漱注意眼部周圍清潔

眼部清潔

  每日起床要注意眼睛周圍嘅清潔,同時,盡量用柔軟性比較好嘅毛巾,唔好對眼部有過重嘅刺激。洗面嘅時候可以適當用冷水敷一下眼睛,咁样可以刺激眼部嘅血液循環,對眼袋预防有唔错嘅作用。

  2、眼睛疲勞時多按摩眼瞼

  平常工作嘅時候,我地好多人都係對著電腦,容易眼睛疲勞,咁样會加重眼袋嘅形成,特別係熬夜嘅時候,咁样,當眼睛疲勞嘅時候,就要注意自行按摩一下眼睛周圍及眼瞼,促進血液循環,緩解疲勞,緩解眼袋嘅形成。

  3、注重飲食全面、平衡

均衡膳食

  唔好拣饮择食,注重飲食嘅全面、營養與平衡,保障眼部營養嘅需要。食多D对眼睛有好處嘅食物,例如含蛋白質多嘅豆類、魚,維生素豐富嘅蔬菜水果,如番茄、土豆等。另外,日常注意多喝水。

  4、用濕熱嘅熱毛巾敷眼

熱毛巾敷面

  冲凉嘅時候,可以用熱毛巾敷面同埋眼,並且適當咁按摩臉部同眼睛周邊,促進血液循環,可以好好嘅緩解眼袋和黑眼圈。

  5、训教前盡量少喝水

  晚上睡覺前,就盡量少喝水,我們大家應該都有這樣嘅常識,就是如果睡前喝太多嘅水,睡覺第二天起床,容易造成眼睛浮腫,如果這樣,就更加容易造成眼袋嘅形成。因此,特別注意睡前少喝水或者不喝水。同時,配合使用適當高點嘅枕頭,枕頭過低,也容易造成眼袋嘅形成。

  如果已经有咗眼袋,咁样就只能通过医美手段来治疗了。但系市面上甘多医美机构,应该点样拣先又安全又悭钱呢?唔洗担心,小编就同大家介绍一间有资质嘅医美机构啦。香港美詩沁國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。美詩沁成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了數十萬求美者好評。所以,你仲系度等咩啊,早去眼袋早自在。快去美诗沁去眼袋啦!

美詩沁

 

回應 (0)
我要發表
user