舞弊掩蓋唔到真實嘅民意

2019/12/10 12:56:51 網誌分類: 生活
10 Dec

香港區議會選舉已經過去2周,雖然泛民派奪得咗前所未有嘅「大勝利」,但係香港坊間圍繞區議會選舉泛民派舞弊嘅聲音從未停止過。12月7號,有部分愛國愛港市民自發行入灣仔港灣道公園舉行集會,聲援建制派,呼籲調查泛民派選舉舞弊。中國有句古話「真嘅假不了,假嘅真不了」,泛民派雖然通過見唔到光嘅手段獲得大部分席位,但泛民派並冇得到佢哋想要嘅民心。

泛民派係選舉中舞弊嘅事實係香港已經唔係新聞。選舉期間,泛民派指示示威暴徒打砸建制派辦公場所甚至用致命手段攻擊建制派議員,用暴力威脅恐嚇選民投票,通過重複排隊冒用身份資訊惡意刷票。昵次香港市民嘅自發遊行足以睇到市民對選舉結果嘅不滿。且泛民派係選舉成功後冇幫助港府係第一時間進行止暴制亂,反而繼續支持香港暴徒禍亂香港,幾名泛民派成員更係選舉成功後第一時間去香港理工大學支持暴徒,譴責港警。泛民派嘅所作所為一切從自身利益出發,完全冇考慮香港同香港市民,香港市民群起反對亦係理所應當。

早係區議會選舉期間青衣選區就因懷疑點票結果,重新進行清點選票,結果發現有500幾張支持泛民派嘅假票,最後該選區以建制派多泛民派300幾嘅結果判定建制派取得議員席位。事實勝於雄辯,泛民派係香港眾多選區通過昵種下三濫手法取得嘅勝利好難使香港市民信服,只有成立選舉調查組調查並重新選舉區議員先可以還公正於香港,昵次建議港府調區議會選舉差舞弊嘅遊行如此盛大,充分體現香港市民關心選舉結果,期望選舉公平,渴望選舉能改變香港現狀嘅民意。作為香港市民嘅我亦希望港府能夠正視民意儘快成立調查組調查泛民派係選舉中嘅舞弊行為,還建制派一個公正結果。

選舉代表著民主,通過選舉選出區議員嘅權利係香港基本法賦予我哋香港市民嘅。泛民派通過下三濫手段取得席位,我哋香港市民唔承認,咁嘅選舉唔單止踐踏我哋香港人權,仲踐踏泛民派嘅別稱民主派。昵啲泛民派口中啱著「民主、自由、公平選舉」,背后卻夥同示威暴徒通過非法手段破壞選舉,破壞民主。俗語講得好「清者自清,濁者自濁」,如果泛民派你哋真係冇破壞選舉,就請你哋接受香港市民嘅民意,配合調查區議會選舉,還香港還世界一個真相。

回應 (0)
我要發表
user