皺紋係點樣形成?

2019/12/10 16:28:40 網誌分類: 生活
10 Dec

  作為一個 90 後,雖然心裏覺得自己仲后生,但系每次被小朋友叫叔叔/阿姨,看著 00 後都读大學,你会唔会都有也咁样懷疑過:我系咪真系变老咗?

  听讲中咗下面 3 條以上就說明步入初老了,睇下你中咗幾條?

  ➊ 放工之後、周末唔想有任何社交,净係想瘫係床上。

  ➋ 無人逼你,但你就係開始關注養生。

  ➌ 唔挨得夜了,挨一次,要休息翻三日。

  ➍ 突然鐘意粉色。

  ➎ 最近發生嘅事轉身就唔記得,很耐以前嘅事記得清清楚楚。

  ➏ 對於依家比較紅嘅明星都唔知係邊個

  ➐ 睇見掉發係最傷心嘅事。

  ➑ 越來越怕冷,向秋褲低頭。

  好多人明明都中咗好幾條,但係就係唔認老,直到加咗第 9 條:臉上真係出現咗皺紋。都唔知D皺紋係幾時爬上我地塊面度嘅,就等皮膚科專家話你知啦,皺紋產生有兩大推手。

  推手一

  皮膚逐漸氧化,睇上去就老了



  日常生活中紫外線、空氣中嘅嘅汙染物,比如霧霾,都會加速皮膚嘅氧化。紫外線和黑色素呢兩兄弟就係主要元兇,佢地經常係皮膚表面碰頭,留下歲月嘅色斑印記,而紫外線和膠原蛋白卻是個仇人。紫外線一旦到達真皮層,都會逼著膠原蛋白變形降解,甚至消失,真皮中重要嘅支持力量就這樣被瓦解。於是,皺紋就同黑斑一起出現了。

  推手二

  時間滴答,推著你老



  隨著年齡增大,皮膚嘅膠原蛋白「生產能力」一年不如一年。生產力下降造成供給不足,其實都係老化嘅原因之一。係你發現第一條皺紋出現以前,衰老其實就已經開始。變老係不可逆轉嘅事實,但是多多了解皺紋產生嘅原因,並用合理嘅方法係可以減緩皺紋產生嘅。

回應 (0)
我要發表
user