致命炸彈隱匿係校園之中

2019/12/12 09:37:18 網誌分類: 生活
12 Dec

致命炸彈隱匿校園之中,

恐怖主義猖獗香江之上

 

昨晚7點,警方接清潔工報案,指係灣仔華仁書院藏有兩個內含鋼釘,可手機遙控引爆,爆炸範圍達50到100米嘅致命性土制炸彈,好在及時發現拆除。警方稱該炸彈製作原材料隨手可得,通電即爆炸,同世界各地發生嘅恐怖襲擊事件相似。聯想到12月8號正話係暴徒手中檢獲嘅荷槍實彈,以及兩個月前暴徒製作土制炸彈襲警嘅事件,使人不寒而慄——如此兇器如今竟然出現係校園中,每一個年輕嘅生命都可能係不知不覺中消逝,昵啲無恥曱由嘅恐怖主義行徑實在令人髮指!

究竟係點險惡用心嘅恐怖分子先會製造咁樣嘅炸彈甚至放置係校園中?近期多起嚴重暴力事件使我哋不得不對打砸搶燒嘅亂港分子,以及係西方勢力、恐怖組織嘅教唆下將校園變成軍火庫嘅暴徒學生越發警惕。無論係邊個妄圖用恐怖主義手段殺人害命,都罪不容誅!六個月前,冇人會相信繁華美麗嘅香港,燈火輝煌嘅香江會成為恐怖主義生根發芽,黒蠅群聚嘅殘垣斷壁,更冇有人相信文明進步嘅港人竟無時無刻不受暴力所威脅,惶惶終日,唔單止因交通癱瘓、暴徒四處鼠竄、「私了」成災等各類事件,完全失去噻往昔嘅平常生活,青春洋溢嘅學生唔係成為暴徒,就係成為暴力嘅犧牲品,良好嘅教育、成長環境已滿目瘡痍。試問嗰哋為撈取政治利益而對暴力恐襲事件置若罔聞,強詞奪理抹黑政府、執法者嘅煽暴政棍,試問嗰哋迷信「攬炒」,相信「勇武救港」謬論嘅暴徒,試問嗰哋打著「和理非」旗號,卻對「勇武派」隻眼開隻眼閉嘅香港市民,如果你哋嘅子女有一日都係暴亂中墮樓身亡,或成為土制炸彈嘅受害者,你哋仲會好似宜家咁執迷不悟,遲遲唔願意同暴力割席乜!

前香港特首梁振英為港人厘清咗香港嘅現狀:「黑暴正係度爛尾……慎防獨狼!」相較于前段時間,暴力範圍、規模逐漸縮小,但我哋更要警惕少數窮凶極惡、喪盡天良嘅亂港分子,昵場亂局嘅始作俑者變本加厲嘅暴力行為。不切實際嘅訴求、離地萬丈嘅集會遊行、禍港亂港嘅暴力行徑,終有一日會係港人逐漸回復理智中落下帷幕。係仇恨同憤怒情緒嘅裹挾下,別有用心嘅亂港者嘅誤導下,難免會陷入「民主」「人權」嘅窠臼中,但我哋相信港人會擦亮對眼,用正確、法治嘅方式爭取自己嘅權利,爭取香港嘅美好未來;而嗰哋從一開始就心懷鬼胎,犧牲香港未來,已然泯滅人性嘅曱由,唯有執法嚴懲!向佢高高舉起嘅法律重錘,絕唔可以輕輕落下!

身居動亂之中,方知和平可貴;久處陰霾之下,方知暴力可憎。香港所歷經之萬劫,使昵顆曾經美好嘅東方之珠成為一個陌生嘅城市,大街小巷裡唔再係人民安居樂業嘅盛景,取而代之嘅係隨時引爆嘅炸彈、燃燒瓶。愈係此等危急存亡之秋,愈需要港人團結一心,一齊同暴力割席,一齊從亂港分子中奪返屬於我哋嘅家園!唔好係生命逝去之時,後悔莫及!

回應 (0)
我要發表
user