做完雙眼皮應該點樣護理?

2019/12/12 14:16:46 網誌分類: 生活
12 Dec

  最近有好多朋友都想做雙眼皮,但係就唔知道做完之後應該點樣護理, 所以小編覺得好有必要同大家科普一下做完雙眼皮應該點樣護理。其實做完雙眼皮之後唔洗太擔心,記住關鍵幾點就得啦。

美女

  1.做完雙眼皮之後嘅半個鐘要適度按壓眼部, 以便於止血。

  2.唔好因怕痛而一直緊閉雙眼,咁樣不利於雙眼皮嘅成形及腫脹嘅消退。

  3.唔好過度用眼,唔好成日近距離對手機。

  4.傷口千其唔好濕水,最好1個禮拜都唔好洗面,實在覺得唔慣可以用毛巾請擦面部。

毛巾擦面

  呢個時候好多人會問,咁樣,.做完雙眼皮之後好多人嘅眼瞼上有好多血痂,很多汙糟嘢,應該點樣清理呢?其實血痂同埋D汙糟嘢如果唔去清理佢,可能會出現感染嘅情況。用棉簽點D生理鹽水或者醫用酒精輕輕擦就得了。

  5.一定要注意多休息,訓教最好墊高枕頭。

  好多人都會問到,幾耐可以化妝啊?一般做完之後1個月內唔建議化妝,因為皮膚代謝需要一個周期。另外做雙眼皮後3到6個月內係瘢痕嘅增生期,千其千其唔好用含有重金屬嘅化妝品、護膚品之類嘅嘢。

  6.關於疤痕淡化,有個好辦法。

  可以用去瘢痕嘅藥物,例如芭克,但是要堅持用。

  7.仲有做完雙眼皮之後唔可以隨便服用止痛藥。

美女

  做雙眼皮之後,可以食消炎藥,但係千其唔好亂食止痛藥。千其唔好食阿斯匹林、華法林同埋活血化淤等中成藥,最緊都要注意。

  介辣、介酒、介煙、唔好挨夜。要盡量清淡,唔好食重鹽、重辣嘅食物。正常只要按照以上方法護理1個月左右就可以達到預計嘅效果啦。每個人嘅體質唔同,做完嘅情況同做嘅方法都唔一樣。所以恢複嘅速度會有所不同。實在覺得嚴重,就去機構複查下。

  咁做完之後嘅護理方法我就已經同大家講完啦,咁應該去邊度做雙眼皮好呢?就等小編再同你介紹一間有實力嘅醫美機構啦。香港美詩沁國際醫學美容集團24年專注眼部微整,資深專家團隊,30萬餘用家親身體驗,效果有保障,讓你安心變靚!

美詩沁

 

回應 (0)
我要發表
user