去眼袋仲係醫美手段好!

2019/12/13 11:56:00 網誌分類: 生活
13 Dec

  面部衰老嘅標志有邊D?除咗眼角嘴角嘅皺紋以外,眼袋都系顯老嘅“元凶”之一。一旦生咗眼袋,人睇上去又老又冇精神,但係有部分人因為先天或者後天等種種原因,年紀輕輕就生咗眼袋,真系好煩惱。應該點樣解決?小編認為眼袋生成係衰老嘅自然現象,生活調理冇辦法根治眼袋,建議盡早采取醫療美容措施撫平眼袋。

美女

  年輕人都會生眼袋?小心眼袋同臥蠶混淆

眼袋臥蠶

  眼袋同皺紋一樣,都是衰老嘅表現,令人睇上去非常憔悴、顯老,影響精神面貌同容貌美觀。普遍都認為只有老年人先會有眼袋,但係近呢幾年來,越來越多嘅年輕人都被眼袋問題所困擾,咁到底係點搞呢?

  眼袋生成有各方面嘅原因,首先係皮膚嘅因素,隨著年紀嘅增長,眼部皮膚變得松弛下垂,同時都會變薄。其次,眼部下方嘅韌帶、固定脂肪組織嘅包膜——眶隔組織同樣都會松弛下垂,因此就會形成一個袋狀結構,亦喈係我地所講嘅眼袋。另外,當人到咗一定嘅年紀,眼輪匝肌嘅力量減弱,一齊松弛下垂,係重力嘅作用下,係下眼瞼眶部區域,形成眼袋。

  眼袋的確係衰老同重力共同作用嘅產物,但係點解一D年輕人都會有眼袋呢?除咗一部分遺傳性嘅眼袋,以及生活不規律同過度疲勞造成嘅輕度眼袋外,還有一種可能,就係佢們將眼袋同臥蠶混淆咗。其實眼袋同臥蠶嘅區分並唔困難,臥蠶緊貼著睫毛,寬度也比較窄,只有3-4毫米,只有笑嘅時候先會比較明顯,當冇表情嘅時候佢係平嘅,一般睇唔出來。而眼袋會仲靠下小小,離睫毛約有10豪米,如果情況嚴重會比臥蠶寬很多,而且無論笑唔笑都好明顯。

  去眼袋偏方作用唔大,醫美手段去眼袋效果好

醫美

  點樣去眼袋係求美者所關心嘅問題,網絡上亦都流傳著唔少去眼袋嘅偏方,如按摩、用茶葉敷、用蒸汽眼罩等,可以通過日常護理眼袋,但係實真係有想象中咁美好?

  其實呢D生活調理方式並非對去眼袋毫無作用,但係只能起到輔助作用。年輕人因為生活不規律或者經常熬夜而導致嘅輕度眼袋,如果保證充分休息,再配合日常護理,通過呢D日常調理方法,的確有唔錯嘅改善效果。但係如果係遺傳性嘅眼袋,或者係由於衰老而產生嘅明顯眼袋,呢D方法就只能起到輕微嘅輔助性作用,並不能徹底消除眼袋,所以不能太迷戀呢D網上傳說。”

  求美者日常可以注意保持身心健康延緩衰老,而當衰老出現嘅時候,就應該盡早介入醫學美容手段,面部衰老最早從眼周開始,魚尾紋同眼袋都係常見嘅衰老現象。求美者想要延緩衰老,日常應注意保證生活規律同睡眠充足,注意科學用眼,多做運動,保持身心健康,呢D對整體嘅抗衰老都有幫助。但係當衰老出現,如果比較注重外表,建議求美者都係盡早做一D整形美容措施,咁樣效果會更好。

  所以,小編就向大家推薦美詩沁OSC定位去眼袋技術,佢係美詩沁嘅獨家不開刀去眼袋技術。係治療嘅時候,借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。

OSC定位去眼袋

  從某種程度上嚟講,醫美手段的確能起到根治眼袋嘅效果,不過,如果話做完治療之後可以保證求美者眼袋永遠唔再生出來,當然係冇可能嘅。如果求美者生活方式唔注意,休息唔夠,或者過咗若幹年後衰老加重皮膚松弛情況加劇,眼袋都有可能會重新出現,所以並唔是100%永久。

回應 (0)
我要發表
user