健麗:你知道你係咩種類嘅眼袋嗎?

2019/12/13 14:22:54 網誌分類: 生活
13 Dec

眼袋形成嘅原因比較多,主要表現為下眼瞼臃腫,膨出同下垂。仲可以表現為外眥位置下移,下瞼緣與眼球貼合不緊密、下淚點外移等。

眼袋嘅形成原因有:

1、係生理上,眼部係人體最薄嘅肌膚,但係就有好大嘅運動量,平均一日要眨眼10000次左右,好容易出現老化松弛;

2、隨著年齡嘅增長,工作休息時間不規律,眼部肌膚新陳代謝減緩,膠原蛋白和彈性纖維開始慢慢流失,護理眼球嘅脂肪開始慢慢淤積起來,最後,一旦肌膚老化到一定程度,就“兜唔住”淤積嘅脂肪,隔框而出,於是,眼袋就產生。

3、眼袋表現形式多樣

a、眼輪匝肌肥厚型眼袋:一般係由於遺傳性因素,後生嘅時候就有下瞼眼袋。其突出特點為靠近下瞼緣,呈弧形連續分布,皮膚並不松弛,多見於20~32歲年輕人。

b、皮膚肌肉松垂型:單純嘅皮膚或皮膚肌肉松弛,多發生於40歲以上中老年人。

c.眶隔脂肪疝出型:主要表現為眶隔脂肪向外疝出。

d.混合型:兼有上述兩型或以上嘅特點。下瞼嘅皮膚、肌肉、眶隔均松弛,眶隔脂肪疝出呈囊袋狀。嚴重者外眥韌帶松弛,瞼板外翻,瞼球分離,常常出現流淚,多見於45~68歲嘅中老年人。

4、出現眼袋點算?

有嘅人認為自己眼袋唔算太明顯,成日唸住眼袋再大D嘅時候再去除,呢個觀念係錯嘅,眼袋拖住唔去治療嘅後果必然係下眼瞼皮膚過早松弛,滋生眼角細紋。所以最好應該及早徹底去除。

眼袋治療有傳統嘅需要開刀嘅外切法同埋內切法,不過今日小編就向大家推薦健麗嘅獨家不開刀去眼袋技術——不开刀去眼袋。

借助專業的儀器,在下瞼結膜內定點定位做細小微孔,並在微孔處沿著眼輪匝肌與眶隔筋膜之間定位建立微小通道,直達膨達脂肪層,結合獨有的專業儀器,直接針對眶隔脂肪進行更精准、更均衡、更平整地去除眶隔筋膜內膨出的多餘脂肪。

 

  5、治療後你嘅工作還有很多

a、 關於淤血:剛做完治療可以每日做4-5次冰敷,每次15分鍾為宜,有利於消腫,仲可以有效預防淤血嘅形成。注意不要服用阿司匹林類抗凝血嘅藥物,咪先有可能會引起眼袋嘅淤血。

b、 關於運動:治療當天盡量平臥休息,可將頭部適當墊高,利於消腫。避免劇烈運動,眼袋屬於軟組織,運動後血液循環加快容易造成眼部淤血、血腫及出血。避免提拉重物,正常行走,下蹲動作時動作幅度一定要細,盡量要緩慢。

c、 關於飲食:治療後忌食海鮮、雞蛋、牛羊肉以及辛辣刺激性食物。生嘅蔥、薑、蒜盡量避免。合理膳食,適量補充蛋白質,多吃水果蔬菜,有利於創面嘅恢複。

d、 關於清潔:治療後眼睛嘅分泌物較多,可配合氯黴素眼藥水每日三次,每次2-3滴清潔眼部,咁樣有利於恢複。

e、 關於恢複:恢複嘅過程中心情都系好重要嘅,保持良好嘅心態,唔好擔心恢複期時嘅腫脹,一般一個禮拜之後基本都可以恢複正常。

另外,化妝、卸妝時,動作輕柔,忌用力拉扯皮膚;配戴隱形眼鏡時,唔好拉下眼皮,可以輕輕拉高上眼皮;陽光猛烈時要戴上太陽眼鏡;減肥節食需適度。只有從細節落手,先可以有效防止眼袋過早出現哦!

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/?官網

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/?官網

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/?官網

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user