健麗話卑呢知:眼袋形成的原因有那些?

2019/12/13 14:38:30 網誌分類: 生活
13 Dec

  眼睛係心靈嘅窗戶,但系又重又黑嘅眼袋真係太醜了,到底眼袋係点样形成嘅,小編建議先明白懂眼袋係點樣形成嘅才可以對症下藥,先至可以能達到最好嘅效果哦!

  1、脂肪型

  即下瞼輕中度膨隆。眶膈脂肪嘅先天過度發育,由於生活不規律等因素,會逐漸加重,並破壞眼周美學生理,多見於23—36歲嘅青年人。

  2、先天型

  即單純眼輪匝肌肥厚。由於遺傳因素,皮膚並不松弛,很年輕就有下瞼眼袋,微笑時更為明顯,多見於20—28歲年輕人,屬假性眼袋。

  3、細紋型

  即單純皮膚松弛。此種情況為下瞼及外眥皮膚松弛,但無眶膈松弛,所以無眶隔脂肪突出,眼周出現細小皺紋,多見於28—40歲嘅中青年。

  弛伴有下瞼緣與眶下緣之間出現凹陷。同樣多見於中老年人,除皮膚松弛外,還出現眶膈脂肪及瞼板前脂肪嘅萎縮。

  5、衰老型

  皮膚、眼輪匝肌及眶膈松弛,造成眶膈脂肪由於重力作用下垂,嚴重者還有外眥韌帶松弛、瞼板外翻、瞼球分離,多見於40—60歲以上嘅中老年。

  知道眼袋嘅類型了,咁就應該盡快去治療眼袋了。

  所以小編就向大家推薦一間有實力嘅醫美機構——香港健麗國際醫學美容集團。香港健麗國際醫學美容集團是以專注去眼袋為核心,不開刀去眼袋為技術特色的專業去眼袋品牌。健麗成立於1995年,總部位於香港,經過20餘年的發展,以雄厚實力和精湛技術得到了八十萬求美者好評。你仲等咩嘢?快去健麗去眼袋啦!

 

香港健麗國際醫學美容集團官方網址☞:http://kinlybeauty.hk/?官網

免費體驗☞:http://wap.kinlybeauty.hk/?官網

【Hong Kong】: +61 438 875 258

【Melbourne】 M:0431 085 063;S:0299 048 554

Facebook:@健麗國際醫療美容集團 https://www.facebook.com/kinlybeauty/?官網

店鋪地址: 1、佐敦:九龍彌敦道335號高怡醫務中心8樓全層

2、銅鑼灣:怡和街28-34號恒生銅鑼灣大廈18樓全層

回應 (0)
我要發表
user