見鬼勿O咀,潛水怕屈機

2008/04/29 00:01:08 網誌分類: 時事
29 Apr

在考試中居然考「潮語」,姑勿論「潮語」該否成為考試內容,姑勿論《Milk》是否日後考評局指定雞精書,這動作本身就已經非常無logic。

不是嗎?這叫做魯班門前弄板斧。明明是年過40(甚至50),頭髮稀疏的中年阿伯,今時今日仲以為食「藍精靈」、「十字架」好鬼潮,創作出金句「見鬼勿O咀,潛水怕屈機」,登時覺得自己走在潮流尖端,歪起個嘴喪笑,露出那已經泛黃泛黑的牙齒,yeah一聲,再出動陳年發晒霉既髮蠟,成身白衫白褲(記住,一定要大喇叭)但又要好閃果隻,拿起一部cassette收音錄音機(好大部黑色果款),掮在肩上,聲量校到最大,un下un下咁行,直頭想跳番一part舞,學似你後生果陣既偶象尊特拉華達咁,嘩,路上靚女個個被你迷倒,大嗌:好「油脂」,好潮呀……

阿伯,番來咯~~

Michael Jackson已經做左白人(兼毀左容),尊特拉華達已經變左肥尊,米雪菲花已經好殘……家陣莫講話《油脂》,Rave Party都out左九世耐喇!

玩膠,點知變左硬膠假膠,正一白木!遇著咁頹既paper,真係喪驚咯!等我教番你啦,見到咁既題目,大家真係「見鬼」,人人「O咀」,好想即刻「潛水」,但家陣考緊試,一係考一係肥,阿伯你擺明「屈機」,想點先家陣!!

回應 (3)
我要發表
2008/04/30 19:33:18 回覆
我已經 out 咗十幾世喇........
2008/04/29 18:04:50 回覆

屈機一詞,大概出自《街頭霸王II》吧?當時街霸2風靡全球,但有一個小技巧--把對方屈埋牆,然後用撻,被撻者是擋不了的,一站起來,就被撻倒;再站起,再被撻……如此這麼,直至死亡為止。

屈埋牆撻,四隻字,太累贅,於是慢慢的變成「屈撻」。而「屈」的技巧,又不止於屈撻,還有其他。(例如對電腦蘇聯佬,垂直不停跳起出重腳,個電腦角色會不停走過來捱踢。)「你屈我?」「屈你又點呀?吹呀?」打機時用「屈」,五隻字又太累贅,於是又再簡化成「屈機」。就是屈機一詞的由來。

「屈機」二字,在我們打《街霸2》成長的一代人中,是不可能不懂的。所以,查實「屈機」這個詞,何止不潮,簡直喪out。

真要算是潮語的,該是「膠」,硬膠、假膠、玩膠、真心膠,那些硬膠出卷阿伯是死也理解不了的。

2008/04/29 11:49:00 回覆
難怪現在 香港人 的〝語文水平〞方面已經........
user